Sunday 30 October 2016

VITAMIN MATA

[KORANG TAU TAK]

Mata yang sihat adalah sesuatu yang diidamkan oleh semua orang kan? Sihat ni bermaksud mata yang segar...penglihatan yang jelas....tidak rabun....

Selalu jugak mata yang 'cerah' ni dikaitkan dengan Sang Arnab , betul tak? Heheheheh... Sang Arnab suka makan 'carot' sebab tu penglihatan Sang Arnab sungguh terang!

Alhamdulillah, selepas botol ke-3 CAROTOMAX, saya mendapati mata saya lebih ' segar', tiada lagi lingkaran gelap di bawah mata, malah 'power' kanta lekap jugak telah berkurang! Kini saya tidak lagi rasa sakit kepala lebih-lebih lagi ketika memandu pada waktu malam ;-)

Semuanya gara-gara #vitaminmata nilah! Dulu, masa kecik-kecik, kerap jugak saya sayur dan lobak, namun ade kalanya culas. Huhuhu... agaknya, kalau saya konsisten makan lobak merah dari dulu, mungkin saya tidak rabun. Hehehehe...

Oleh kerana tak mampu dan telan lobak dan sayur selalu, maka saya ambil jalan mudah dengan menelan vitamin! Tengok!!!! Baru 90 biji CAROTOMAX saya dah nampak hasilnya! Agaknya kalau dari dulu saya kenal carotomax, mungkin hari ini saya tak perlukan kanta lekap atau cermin mata ;-)

=====================================

Sebenarnya, suplimen SHAKLEE ni telah dibuktikan dengan Landmark Study. Apabila ada kajian, maka semestinya ada Jurnal yabg ditulis sebagai bukti. Landmark Study yang Shaklee buat adalah ke atas mereka yang telah mengamalkan apa-apa sahaja suplimen lebih 10tahun!

Kenapa respondennya adalah mereka yang dah bersuplimen lebih 10 tahun???

Yelah.....barulah ada kesahan data kajian tersebut, sebab kesinambungan bersuplimen ni dengan penyakit dapat dilihat selepas 10 tahun... hmmm.... agaknyalah kan, kalau 10 tahun dulu saya makan Carotomax ni, mesti saya tak rabun kan? Hehehehe....

Di samping bersuplimen, kenalah jugak jaga pemakanan dan gaya hidup sihat ! ;-) suplimen hanya tambahan kepada nutrisi dalam makanan harian kita yang lompang.

So, apa kata anda pon bersuplimen macam saya ;-) hubungi nombor tertera pada poster untuk pertanyaan dan keterangan lanjut.

#landmarkstudy
#shakleeeffect
#liveamazing
#tsunamishaklee

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...