Saturday 8 October 2016

PEKATKAN SUSU

ALFALFA yang Awesome!!!
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Saya amalkan Alfalfa sejak menyusukan anak pertama, Aisyah Humairah.

Tapi ketika itu saya tak berapa nak konsisten mengamalkannya sebab saya tak biasa makan suplemen.

Ketika menyusukan Ainin Suffiyah, saya sekali lagi consumed Alfalfa. Masa ni saya perasan yang susu yang dipam lebih pekat. Hmmm... patutlah Ainin cepat kenyang dan mudah lena setiap kali lepas menyusu!

Ketika berpantang Faqih, sekali lagi saya consumed Alfalfa dan memang saya akui ia bantu memekatkan susu badan! Faqih pon sama macam Ainin, cepat kenyang dan mudah lena :-)

Tapi, sesuatu yang paling mengujakan saya ialah Ainin takde Jaundis dalam tempoh berpantang!!! Walaupun bacaan jaundis Faqih tetap ada, namun hanya 3 hari Faqih berulang hospital untuk cek darah.

Saya google info tentang Alfalfa... rupanya, Alfalfa mengandungi GALAGTAGOUGE yang membantu penghasilan susu badan dan VITAMIN K yang membantu menurunkan kadar bilirubin yang menyebabkan jaundis.

=================================

Hubungi 012-3618431 atau 017-3129349 untuk keterangan lanjut mengenai produk atau khidmat nasihat.

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...