Thursday 25 January 2018

TABIAT YANG MEMBAWA KEJAYAAN

Saya ada satu tabiat yang membawa kepada kejayaan saya dalam bisnes vitamin saya ni.

Membaca buku bertemakan kesihatan.

Saya ada baaaannyyaaaakk buku-buku macam ini kat rumah. Memang sejak zaman sekolah, saya suka akses bahan-bahan berkaitan kesihatn.

Sebab apa?

Biasalah... remaja... hahahahah.... mestilah sentiasa mencari apakah cara yang terbaik untuk kuruslah...untuk buang jerawatlah...untuk putihkan kulitlah.... macama-macamlah petua yang dicari!  Hehehhe....

Buku-buku macam ni memang banyak dalam simpanan saya. Sampai sekarang pun, masih tersusun elok dalam almari dan rak buku tu. Sesekali, belek semulalah buku-buku ni.

Seronok sebenarnya membaca buku-buku macam ni. 😊😊 selain sebagai pembacaan santai, ia juga menambah pengetahuan tentang penjagaan kesihatan.

Tak saangka jugak yang saya sekarang adalah pengamal kesihatan dan pengedar produk kesihatan. Hahahah... sesuai sangattlah kan? Hehe..

La ni, dah tak membeli dah buku-buku begini. Tapi saya lebih mudah akses di internet tentang maklumat-maklumat kesihatan  macamni.

Tapi sejak jadi pengedar vitamin ni, lagilah mudah! Klik je kat bahagian 'resource' shaklee2u.com tu, dah keluar segala macam sumber dan artikel berkaitan produk. Siap dengan artikel kajiannya sekali!

Kalau saya rajin, saya search jugaklah artikel jurnal yang dalam nota kaki artikel produk Shaklee tu. Senang, kan?? Heheh...

Okeylah guys, nak kemas barang,  buat urusan lain pulak di SYABAS. Apa-apa hal nak tanya, just www.wasap.my/60123618431 ye 😊

#diariustazah
#tabiatsaya

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...