Monday 22 January 2018

Saya degil. Saya agresif. Saya yakin diri. Saya sukakan cabaran.

Saya degil.

Saya agresif.

Saya yakin diri.

Saya sukakan cabaran.

Semua itulah yang menjadikan saya berada pada tahap sekarang dalam bisnes vitamin saya ni.

Betapa degilnya saya mencuba pelbagai vitamin Shaklee, yang konon-kononnta boleh bantu masalah kesihatan yang saya alami selama ini.

Betapa agresifnya saya menggerakkan team SihatCeria dalam usaha membantu lebih ramai rakyat Malaysia untuk hidup sihat dan ceria.

Betapa yakinnya diri saya setiap kali saya kongsikan maklumat dan kebaikan setipap vitamin shaklee ini di wall facebook saya. Betapa yakinnya saya menjawab setiap persoalan berkaitan vitamin dan masalah yang timbul akibat pengambilan vitamin oleh para pelanggan saya yang budiman.

Kenapa say begitu yakin???kerana saya sentiasa berusaha untuk memantapkan ilmu-ilmu nutrisi pemakanan dan info-info tentang vitamin-vitamin yang saya jual.

Dan kerana itulah, betapa sukanya saya dengan setiap cabaran yang mendatang!

Upline cabar saya untuk jual 14 botol VIVIX. Yes, 7 botol VIVIX berjaya saya jual!

Pelbagai pandangan berkaitan pengambilan supplement telah dibentangkan kepada saya. Yes! Saya berjaya menjelaskannya dengan penuh yakin. Kerana yakin saya tahu  dan pasti bahawa vitamin yang saya jual ini adalah yang dijamin SELAMAT!

Cabaran juga bagi saya, menguruskan perniagaan dalam masa  yang sama saya perlu mendahului tugas hakiki yang menjadi periuk nasi saya. Namun, saya terima cabaran yang ini sebagai satu cara untuk saya menguruskan masa  dengan bijak. 😎

Semoga saya terus D.E.G.I.L, A.G.R.E.S.I.F dan Y.A.K.I.N.D.I.R.I untuk menghadapi lebih banyak C.A.B.A.R.A.N yang mendatang 💪💪💪 demi kelangsungan  kehidupan.........

Sekian,
Aminah Syuhadah
Cabaran itu membentuk kematangan. ❤❤

#diariustazah
#akuseorangusahawanberjaya

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...