Monday 15 January 2018

A K U dan S H A K L E E

A K U dan S H A K L E E

5 tahun berlalu....
Memulakan pengambilan vitamin-vitamin Shaklee ketika mengandungkan Ainin Suffiyah.

Vitamin pertama aku makan masa tu ialah Alfalfa dan ESP. Kononnya sebagai #milkbooster lah. Sebab kakak ipar yang sulung dan yang kedua pun duk amalkan 2 vitamin tu sepanjang tempoh penyusuan anak-anak diorang. Tengok stok EBM diorang, penuh peti!!!!

Pastu teruslah aku konsisten pulak dengan Vitamin C, Ostematrix dan Performance Drink. Ini memang tak pernah culas sebab aku ni suka aktiviti lasak. Banyak join aktiviti luar. So fizikal dan sistem imun kena tip-top ah!

Nak dijadikan cerita macam mana boleh terjadi bisnes pulak heheheheh...

Macam ni,
Apabila kita amalkan secara konsisten sesuatu produk kesihatan  (tak kiralah apa jenama pun),  tubuh kita menerima dengan baik, seiring dengan kesabaran diri kita 😊 .

Kalau tak sabar, itu yang jadi bertukar-tukar produk kesihatan tu. Dengan alasan  tak serasilah...takde kesanlah...kan? Hehehe...

Pastu,
Apabila orang sekeliling kita melihat perubahan   diri kita, mestilah orang bertanyakan? Samalah macam aku. Apa  yang aku makan, itulah yang aku ceritakan kepada mereka yang bertanya.

So,
Dari situlah bermulanya episod #BisnesVitamin aku ni. Pelanggan-pelanggan yang asalnya beli untuk makan sendiri, akhirnya bertukar menjadi ahli Shaklee. Bila dah ramai  yang jadi ahli di bawah aku, sales group pun meningkatlah kan  👍👍 Belum lagi ditambah dengan hasil jualan personal tu  😙😙

Yang seronoknya bisnes vitamin ni ialah, walapun takde downline, kita tetap dapat hasil.

Sebab?

Aku suka kumpul hasil runcit daripada  jualan vitamin-vitamin tu. Group Sales tu untuk kumpul bonus je. Tapi yang betul-betul masyuk  hasil runcit tu! Hehehehe....

Itulah sebabnya KENAPA SHAKLEE SEBAGAI PILIHAN BISNES AKU...... Sekian.

::
::

Pssttt!! Korang, nak beli vitamin atau sekadar bertanya, klik je www.wasap.my/60123618431 ye  😊😊 nak jadi ahli pon boleh! Heheh

Aminah Syuhadah
Pengedar Shaklee Jalan Kapar.

#diariustazah
#onlinebisnes
#buatduitdariblog
#bisnesdihujungjari
#sihatceria

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...