Tuesday 9 January 2018

200 PENGAMAL TEGAR VITAMIN SHAKLEE PADA 2018

Kami mensasarkan 200 orang pengamal tegar vitamin Shaklee pada tahun 2018 ini. Ini adalah target utama kami untuk tahun 2018.

Bagi memastikan target ini dapat dicapai, beberapa agenda telah kami rangka untuk merealisasikan impian kami ini. Okey, nak tahu dak? Let's check it out!!!

Nombor Satu.

~ Satu Hari Jualan 100uv ~

Sebelum ini, kami hanya mensasarkan 50uv sehari sahaja. Ia nyata berhasil!! So kami mencabar diri untuk 50uv lagi.

100uv ini adalah nilaian bagi set vitamin yang perlu diwar-warkan kepada semua friendlist kami seperti Set Sendi, Set Hamil, Set Menyusu, Set Ahli Sukan, dan banyak lagi set vitamin yang kami adakan. Setiap hari WAJIB satu set vitamin berjaya dibeli oleh awak-awak di luar sana yang memerlukannya.

Nombor Dua.

~ Satu Hari 2 orang Ahli Shaklee ~

Ini adalah berita baik bagi awak-awak yang teringin nak makan vitamin Shaklee, tapi mengenangkan harganya yang 'boleh tahan' tu, maka saya mencadangkan sangat-sangatlah agar awak daftar keahlian. RM68.90 (Ringgit Malaysia Enam Puluh Lapan dan Sembilan Puluh Shj) sahaja.

Tak tahu nak daftar dengan siapa? Hubungi sayalah. Hihihihih... klik kat sini www.wasap.my/60123618431 .

Atau pun satu cara lagi, awak beli vitamin berjumlah 200uv (anggaran belanja RM700), awak dah dapat PERCUMA KEAHLIAN tau! haaaa...... best kan?

:::::

Okeylah,

Setakat ini dahululah ye. Nak siapkan tugasan lain pulak. Jika ada sebarang pertanyaan, boleh terus mesej kat link wasap kat atas tu. Inshaa Allah saya boleh membantu awak semua.

Sekian.

Aminah Syuhadah
Shaklee Independant Distributor (Jalan Kapar~Kuala Selangor / Klang)

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...