Monday 26 December 2016

TERUJA DENGAN VITAMIN SHAKLEE, TERUS APPLY KEAHLIAN!

Rentetan 'follow-up' pelanggan.....

Kak ayu dan aku tinggal dalam satu kejiranan :-)

Asalnya dia wassap aku bertanyakan vitamin yang boleh bantu beliau lebih cergas dalam menguruskan rumah tangga dan kerjaya. So, aku cadangkan beberapa vitamin dan closed deal VITALEA dan VITAMIN C ;-)

Sebulan kemudian beliau wassap aku, nak beli CHEWABLE VITA-C untuk anak bujangnya yang bakal bersunat. Ini selepas 3 kali follow up tahap kesihatan beliau mengamalkan Vitalea dan Vitamin C ;-)

Dan 4 hari lepas, beliau wassap lagi bertanyakan ESP. Akhirnyaa beliau putuskan untuk sign up keahlian SHAKLEE ;-) ;-)

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Sebenarnya ada ramai lagi pelanggan aku yang sign up keahlian SHAKLEE  dengan aku selepas aku follow up mereka :-)

So, nasihat aku kepada korang yang buat bisnes 'online' tu, JANGAN LEPAS TANGAN pelanggan korang ye! Lebih-lebih lagi yang jual produk kesihatan.

Dorang percaya kita sebab kita 'care' tentang dorang...taklah dorang rasa terumbang-ambing...huhuhu... 

##############################

Jom bervitamin! Sign up keahlian untuk harga vitamin yang lebiiiihhhh rendah ;-)

Harga bermula dengan RM68.90 , kita dapat begitu banyak penjimatan dalam pembelian vitamin.

Bagi yang nak berbisnes, baaanyaakk peluang dan ganjaran yang SHAKLEE beri untuk kita ;-)

Hubungi UstazahCeria 012.3618431 atau 017.3129349 untuk pertanyaan dan keahlian.

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...