Wednesday 21 December 2016

SUPPORT ANAK-ANAK BERSUPLIMEN

Dia ni pengamal tegar vitamin kanak-kanak!!!

Sapa?

Si Ainin Suffiyah bt Ahmad Fitri Rusman lah ;-) hahahahha....

Selain 'vitamin bulat-bulat' dan 'vitamin anggur', dia suka jugak 'vitamin chiii' :-P ahaaksss!!

Tapi kakak dia, Aisyah Humairah, hanya sukakan Vitamin C aje...huhuhu....mungkin sebab rasa macam buah oren kot... hehehe...

Aku memang support habis arr kalau diorang request vitamin. Sebab aku nak dorang membesar dengan sihat dan ceria. Sebab aku tak tahu sejauh mana kekuatan aku untuk hadapi jika mereka jatuh sakit. Hukhukhuk...

Begitu jugak suami, mak abah, mertuaku.... tiap kali mereka mintak dibelikan suplimen, bergegas aku belikan! Fully support untuk mereka yang berusaha untuk sihat ;-) bila dah sakit teruk, apa pon tak boleh buat kan?

Sementara duit banyak nilah nak laburkan kat kesihatan :-)

Disamping kita doa setiap hari agar diberikan kesihatan tubuh, kenalah usaha jaga diri dengan amalan pemakanan dan gaya hidup yang sihat jugak ;-) barulah Allah dan Nabi sayanggggggg!!!! ;-) ;-)

#tsunamishaklee
#liveamazing
#gt12
#syukurselalu

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...