Friday 9 December 2016

BISNES MODAL KECIK

Alhamdulillah....

Perjalanan hidup saya sebagai seorang pelajar  (dari kecik hingga besar) memang Allah mudahkan sentiasa ;-) ni gambo tahun lalu..semasa konvo Master.... inshaa Allah akan teruskan perjalanan mencari ilmu Allah ke peringkat lebih tinggi dalam masa terdekat :-)

The power of Doa!!!

Setiap hari saya berdoa supaya Allah mudahkan saya dapat belajar tanpa perlu meminjam daripada mana-mana pihak. Dan yang paling kerap ada dalam bait doa harian saya ialah LEPAS GRAD MESTI DAPAT KERJA dan mintak dilorongkan kepada bidang yang kompem-kompem dapat kerja lepas grad ;-P hahhahha...

Tapi saya turut bersimpati kepada junior-junior saya dalam bidang yang sama yang belum pasti dapat kerja yang sepatutnya selepas tamat belajar... aduhaiiii.... mujur kami diberikan biasiswa sepanjang 5 tahun setengah tu ! Huhuhu....

Sekarang giliran adik bongsu saya pulak sedang meneruskan pengajian di peringkat pengajian tinggi.. sama jugak, kami tak apply PTPTN. Saya bantu mak dan abah melalui hasil bisnes online :-) walaupun tak lah banyak dapat tiap-tiap bulan, tapi sempatlah kumpul hingga cukup semesta untuk bayar yuran semester berikutnya. Alhamdulillah....

So korang, tak mahu ke buat sesuatu untuk bantu sara hidup korang sekarang? At least duit poket untuk top up henfon ke? Hehehhe ... Saya buka peluang ini kepada :

※ lepasan SPM
※ pelajar IPT/ sekolah
※ lepasan IPT yang belum dapat pekerjaan tetap

Sebarang pertanyaan boleh hubungi terus 012-361843 (Kak Adah) atau 017-3129349 (Abg Fitri) ye ;-)

Oh ya!!! Kami bukan agensi bantuan kewangan tau! Hahaha kami cuma nak bantu macam mana nak jana pendapatan sendiri ikut bajet modal anda ;-) untuk duit poket anda jugak .... hihihi...

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#gt12


No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...