Wednesday 7 December 2016

BAGAIMANA MEMILIH SMARTPHONE

※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※※
♡KORANG PAKAI SMARTPHONE JENAMA APA?♡

hmmm.... aku ni bukanlah jenis yang 'intrend' dalam memilih smartphone..huhuhu...

Pada aku, cukup kalau setakat boleh wasap, telegram, video call, mesej-mesej dengan orang-orang sekeliling aku...hehehe nampak macam 'old school' kan :-D hahahahha...

Tapi laki aku tu amatlah berlawanan sifatnya dengan aku dari segi pemilihan smartphone ni. Hahhha bagus jugak dia macam tu! At least aku ade guider yang boleh bantu aku pilih smartphone yang terbaik, aku kira.

Yang aku pakai sekarang ni ASUS apa entah..aku pon tak tahu :-P hehehhe... yang pasti, masa nak beli dia ni, aku cari yang RAM 32Gb, Storage 16GB dan tambah lagi free 8GB !! Waaahhhh besar giler! Huhuhu...

Yelah, sejak-sejak aku pandai edit-edit gambar ni guna macam-macam aplikasi dalam smartphone laki aku tu, maka aku naklah benda-benda ada dalam henpon baru aku ;-) heheh....

Harga??? Aku memang bajet dalam RM500 - RM800 je...tak mampu la pulak nak beli yang harga riban-riban tu..huhu... ASUS kesayangan aku ni pun aku beli RM699 tu pun guna bonus Shaklee bulan Februari 2016 aritu... tapi yang harunya, baru 5 hari pakai, pecah tepi-tepi tempered glass screen cover dia ni digigit dek Faqih@@  sob sob sob...

Hmmm..ce korang kongsi kat komen, korang pakai smartphone ape ;-) janganlah malu2..hihihi...

#tsunamishaklee
#shakleeeffect
#GT12

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...