Tuesday 13 December 2016

KULIT KERING

Saya memiliki kulit wajah yang kering. Oleh itu, pigmentasi mudah berlaku dan membentuk bintik jeragat yang banyak!!!

Ini menjadikan kulit saya nampak kusan dan kelihatan 'tua' daripada usia sebenar saya :-(

So?? Apa saya buat bagi mengatasi masalah ini?

1. Minum banyak air putih

Hasil yang saya peroleh sejak mengamalkan minum 1 gelas air kosong pada setiap 1 jam, kulit wajah nampak lebih segar!!!

2. Berikan nutrisi kepada kulit

Saya turut mengamalkan suplimen iaitu dengan mengambil Vitamin C dan Vitamin A secara konsisten.

Hasilnya? Kulit semakin lembap dan jeragat mula pudar!

#SRVitaCPlus RM98
#Carotomax RM74
#VitaminE RM149

3. Gunakan pencuci muka , toner dan pelembap

Yess! Sejak usia 14 tahun, pelbagai jenis pencuci muka saya telah gunakan. Namin, sejak mengamalkan NUTRIWHITE SKON CARE, kulit semakin lembut, lembap dan jeragat semakin pudar!

#GentleDeepFoamingCleanser RM126 (150ml)
#OvernightRenewalWhiteningCream RM238.50 (48gram)
#SoothingRadianceWhiteningSoftener RM138 (150ml)
#DailyDefenseWhiteningEssence RM231 (30ml)
#SpotWhiteningTreatment RM150 (10ml)

✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩✩

Nak dapatkan harga lebih rendah? Hubungi 012.3618431 atau 017.3129349.


No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...