Friday 2 December 2016

AKU dan SHAKLEE

Ecewaaahhh !!! Ahakkss!!

Acu tengok poster tu ;-) bukan main lagi uplines aku ni promosi untuk kelas 'product knowledge' yang aku handle :-)

Hehehehe... bangga ai tiap kali tengokkan poster ni.. rasa macam hebat je nak bagi 'talk' pasal vitamin ni..heheheh... terima kasih ye kak Lydzar Rusman untuk peluang itu ;-)

Sebenarnya, ada banyaaaakkk lagi kelas-kelas2 bersama uplines dan sidelines dalam bisnes Shaklee ni yang aku sangat suka!

Kalau dulu, macam takde masa je nak update entry blog (padahal aku ade 3 blog) huhuhu... tapi, sejak bersama diorang ni, minat kembali menulis secara lebih ilmiah itu datang dengan sendirinya. So secara tak rasmi, aku mula mem'blog'kan kehidupanku yang penuh warna-warni ini :-)

Lagi satu, lebih menyeronokkan apabila kami mula berkongsi ilmu buat poster tentang produk ! Wowww!!! Syok giler lah duk godek-godek macam-macam aplikasi untuk edit gambar :-)

Part paling best ialah saling berkongsi dan berbincang mengenai sesuatu produk. Apabila kita ada ilmu tentang vitamin tersebut, barulah yakin nak berkongsi manfaatnya dengan korang kan? Heheheh... lagi pulak, otai-otai dalam group aku ni ramai yang expert dengan produk-produk Shaklee ni :-) 

Apa sahaja tips yang diorang bagi, aku apply terus! Cuma, adakala rezeki belum berpihak kepada aku untuk jadi seperti mereka ;-) tapi takpe, aura positif diorang tu memang aku kaut semua!!! Hahahahahah.... tak tinggal sikit pon! ;-P

So, korang? Jomlah bersuplimen :-) lebih dialu-alukan untuk korang join aku dan team hebat kami nih! Hehehhe... jangan lupa contact aku ;-)

Okeylah, rasa mengantuk sangat nih. Dah setahun tak redah jammed! Huhuhu... Good night, sleep tight ;-)

#tsunamishaklee
#liveamazing
#betteryoubetterworld
#shakleeeffect
#GT12

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...