Friday 23 December 2016

CAROTOMAX untuk MATA dan KULIT Sihat

Si Kecil Comel ni memang dah jadik kesayangan dan kegemaran aku sejak 5 bulan lalu ;-)

Kenapa??

Sebab sejak aku amalkan 3 botol, power dan silau mata dah turun.. aku pon dah tukar power kanta lekap aku tu ;-) syokkkk wehhh!!!

Lagi?

Yang paling mengujakan, kulit aku dah tak kering dan sakit macam dulu2 lagi dah..hihi...jeragat pon dah kurang...

Rasa lebih yakin la depan suami ;-* mmmuaahhh!! Ahakksss!!!

Mod: tetiba nak menggedik! Hahah

#tsunamishaklee
#gt12
#liveamazing
#shakleeeffect

«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«

CAROTOMAX SHAKLEE

♡ meningkatkan tahap penglihatan ♡

Ia menghasilkan 'ungu visual' yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan dalam gelap.

Ia mengurangkan gejala masalah penglihatan seperti

#rabun malam
#rabun dekat
#presbyopic
#astigmatism
#mata kering (xerophthalmia)
#kelesuan mata
#glukoma 
#katarak 
#floaters 
#eyebags 
#gegelung hitam di bawah mata

※CAROTOMAX SHAKLEE※

♡ Meredakan penyakit kulit ♡

Pengambilan yang banyak akan membantu melegakan masalah kulit seperti

#psoriasis 
#senileplaque 
#kulitkering 
#kulitgugur 
#jerawat 
#acne

Penggunaan luar (pecahkan dan sapukan) pada permukaan kulit membantu merawat

#scabies 
#pustule 
#acne 
#ulserkulit

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...