Thursday 8 December 2016

MAKANAN UNTUK RABUN

Semua pun saya suka!! Hihihi saya memang peminat sayur tegar ;-) Terutama sayur yang melibatkan penjagaan mata. Sebab? Saya ni rabu dari umur 12 tahun... so nak sangatlah mata saya ni cerah dan sihat tanpa perlu memakai kanta lekap atau kaca mata.

Hmmm...bertahun-tahun saya makan sayur dan buah...tapi.... belum menunjukkan hasil yang memberangsangkan kepada mata saya.

Akhirnya, ketika usia dah 30 tahun, barulah saya jumpa sesuatu yang paling baik untuk dapatkan manfaat sayur dan buah tu. Iaitu SUPLIMEN.
Suplimen untuk mata, saya amalkan CAROTOMAX SHAKLEE.

Ia mengandungi 100% vitamin A sebagai beta-carotene. Sah-sahlah untuk mata kan? Hihihi... 


#vitaminmata
#rabun
#pengedarshakleeklang

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...