Sunday 18 December 2016

JOM MAKAN VITAMIN!

Nutrition Journal 2007, 6:30doi:10.1186/1475-2891-6-30 memnyatakan bahwa golongan yang mengamalkan vitamin mempunyai tahap kesihatan yang LEBIH BAIK daripada golongan yang tidak mengambil apa-apa suplimen.

Dan,

Golongan yang mengamalkan suplimen SHAKLEE mempunyai tahap kesihatan yang LEBIH BAIK berbanding dengan 2 golongan di atas (golongan yang tidak amal suplimen & golongan yang amal suplimen selain produk Shaklee).

Data kesihatan daripada ketiga-tiga golongan responden ini adalah berdasarkan tempoh pengamalan suplimen mereka selama sekuranh-kurangnya 20tahun!!!!!

Wowww!!! Maknanya, lagi lama kita makan suplimen, kita makin menjauhi risiko mendapat penyakit kronik!!! Huhuhu...

So, apa fikir lagi??? Jom amalkan suplimen untuk 'top up' kekurangan zat dan nutrisi dalam pemakanan kita.

Nak lebih selamat, amalkan suplimen SHAKLEE!! Kerana ia dihasilkan melalui beberapa peringkat kajian yang memakan masal sekurang-kurangnya 40tahun untuk satu-satu produk. Wowww!!!! Maksudnya memang bukan sebarangan vitamin lah VITAMIN SHAKLEE nih!!! Huhuh...

Okeh, sapa-sapa yang mahu mulakan gaya hidup sihat, hubungi terus AdahFitri 012.3618431 atau 017.3129349 untuk pertanyaan dan dapatkan vitamin-vitamin TERBAIK di dunia ni ;-)

Kami sudah! Anda?? ;-)
Jangan tunggu, jangan fikir2 lagi! Anda yang nak sihat, anda perlu mulakan!! Yeaaahhhhh!!!

http://www.landmarkstudy.com/

#tsunamishaklee
#liveamazing
#shakleeeffect
#gt12
#betteryoubetterworld
#itstartswithyou

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...