Sunday 4 December 2016

SHAKLEE COLLAGEN POWDER

Shaklee Collagen Powder (SCP) adalah suplimen kolagen yang unggul, mengandungi 4000mg kolagen RSS  (SISIK IKAN MERAH) proprietari ; sejenis kolagen tulen dan bermutu tinggi yang diekstrak dari sisik Ikan Merah!

Ia sangat rendah dalam berat molekular, sekitar 1000 dalton (sukatan untuk berat molekular kolagen). Amat mudah diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kalagen pada lapisan dermis (kulit) dengan berkesan.

Tujuh ramuan utama digabungkan untuk mempertingkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luar :

♡ ekstrak biji camelia japonica
♡ kolagen ikan
♡ ekstrak kekerang
♡ lactobacillus acidophilus
♡ Vitamin C
♡ Vitamin B

Semakin kita tua, tubuh kita semakin kurang dan semakin kurang menghasilkan kolagen.

Akibatnya, lebih banyak kedutan dan garis halus serta kulit yang semakin kendur!!! Oh My Goddd!!!

Kolagen semakin berkurang adalah disebabkan faktor usia yang semakin meningkat, bukan itu sahaja, bahkan kerosakan kolagen juga disebabkan oleh sinaran matahari, radikal bebas di udara, air dan nutrisi, tabiat merokok dan lain-lain.

So, kolagen perlu ditambah melalui pengambilan pemakanan yang mengandungi kolagen ;-) hmm.....makanlah ikan merah berserta sisiknye !! Hahhahahah...

Oppsss!!! Kalau takmo gitu, amalkanlah SCP ;-) ia membantu kulit kita mengejalkan elastisiti semulajadi dan memperlahankan kehadiran kedutan-kedutan itu.

[TAMPAK LEBIH MUDA]

Kolagen membantu kuatkan rambut dan merangsang pertumbuhan semula rambut. Hmmm...nak rambut cantik dan lebat amalkan kolagen! ;-)

Kolagen juga bantu kuatkan kuku. Siapa yang ada bintik putih pada kuku tu, eloklah amalkan kolagen, ia akan hilang :-) pangkal kuku juga akan dapat mengekalkan warna yang sihat :-)

Seperti yang kita tahu, kolagen adalah untuk kecantikan kulit. Amalkan kolagen dengan konsisten dapat mengurangkang gejala kulit kering  dan keanjalan kulit bertambah baik.

Selain itu, kulit juga akan sembuh dengan cepat dan ini akan membantu mengurangkan kesan parut!!!! Wooowwww!!

So guys! Apabila kulit anjal...parut semakin pudar....kurang garis halus pada mata.....kurang kedutan pada kulit... bukankah itu menampakkan kita LEBIH MUDA?? ;-)

[RASA LEBIH MUDA]

#kolagenuntuktulang

Kolagen perlu dan penting untuk tulang. Sama penting sepertimana tulang perlukan kalsium.
Kolagen bantu kuatkan tulang dan kurangkan risiko menjadi rapuh!

#kolagenuntuksendi

Kolagen bantu kurangkan kesakitan dan geseran di sendi-sendi. Memang awesome sangatlah bagi orang yang selalu sakit lutut dan sakit sendi! ;-)

#kolagenuntukmata

Tahu dak kornea mata perlukan kolagen?? Aku baru je tahu ni! Hahahha.... kolagen diperlukan untuk kekalkan keanjalan otot mata ;-)

#kolagenuntukotak

Haaaaa... yang ni pun aku baru tahu! Sel glya membekalkan nutrisi kepada otak dan ini DISOKONG oleh kolagen! So, kolagen pon penting untuk otak agar minda sentiasa berkeadaan baik seiring dengan peningkatan usia kita. Maksudnye, kolagen bantu otak kita kurangkan risiko jadi pelupa dan nyanyuk!! :-)

RM298.00 Harga bukan ahli
RM238.00 Harga ahli
15 sachets
Tidak termasuk GST

#kulitanjal
#antiaging
#parutpudar
#vitaminkulit
#tiadakedutan

Jom bersuplimen!!! Hubungi 012.3618431 atau 017.3129349 untuk pertanyaan dan keterangan lanjut mengenai produk Shaklee.


No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...