Tuesday 3 January 2017

[ VIVIX vs PENYAKIT MODEN ]

Cuba korang senaraikan apakah penyakit-penyakit moden.. hahah...

Tau ke dak penyakit-penyakit moden tu?

Ia adalah penyakit-penyakit yang menunjukkan 'dirinya' selepas 15 - 20 tahun. Korang perasan tak zaman moden hari ini ramaaaiiii sangat yang menghidap penyakit-penyakit kronik seperti :

#kencingmanis
#jantung
#insomnia
#kanser
#alzheimer
#buahpinggang

Maka dengan itu, VIVIX diciptakan khas untuk membantu memulihara sel-sel dalam tubuh kita yang mula menampakkan kerosakan akibat proses penuaan.... hehhe..

Apa fungsi VIVIX ni sebenarnya ke atas sel-sel kita?

※ MUSCADINE GRAPE dalam Vivix mengandungi 'ellagic acid' pada kulit buahnya yang mampu melawan sel kanser dan tumor (National Cancer Institute, 2007).

Resveratrol dalam anggur Muscadine bertindak menghalang kitaran sel kanser! Ia juga membantu mencegah penyakit jantung dan melambatkan penyerapn glukos dalam darah bagi penghidap DIABETES. Ia juga membantu menangani masalah penglihatan seperti butak katarak, glukoma (kerosakan retina).

※ ELDERBERRY dalam Vivix merupakan penggalak sistem imun badan. Ia adalah ramuan semulajadi untuk menangani jangkitan sinus.

Ia membantu merendahkan paras gula dalam darah (diabetes), mengekalkan paras gula normal dalam darag, membantu mencegah kanser. Bioflanovoids dan Vitamin A yang dimilikinya menggalakkan kesihatan kulit seperti masalah alergik dan sebagai 'natura diuretic'.

※ PURPLE CARROTS dalam Vivix membantu meningkatkan memori bagi pengidap Alzheimer dan masalah berkaitan otak malah dapat membantu untuk penglihatan yang lebih baik.

Ia menghalang serangan jantung dan bertindak sebagai anti-radang , mengawal obesiti serta mencegah kanser.

# JAPANESE KNOTWEED dalam Vivix adalah 'tenacious'!. Ia lebih daripada Resveratrol, menggalakkan kesihatan fungsi kardiovaskular, fungsi hati dan menyokong sistem imun yang sihat.

So semua bahan-bahan itulah yang mengembalikan semula keremajaan sel-sel dan menjaga 'telomeres' sel-sel dalam tubuh kita bagi membantu mengurangkan risiko menghadapi penyakit-penyakit kronik. 

#vivixTurBo
#tsunamishaklee

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...