Tuesday 17 January 2017

PEMILIHAN PRODUK KECANTIKAN

Camna korang pilih produk kecantikan? Hehhehe...

1. Harga murah tapi 'fast action'!

2. Mahal dan 'fast action' ~ sebab produk mahal maybe kualiti pon high class kan ;-)

3. Tak kesah harga tapi mesti berkesan dalam masa 3 hari!

4. Dihasilkan daripada bahan semulajadi, diuji secara klinikal dan ada 'landmark study'.

Aku ni jenis yang tak berapa nak kisah sangat pasal produk-produk untuk cantik ni..hahha...

Yang penting bagi aku, kecantikan luaran tu sepatutnya bermula dari kesihatan dalaman ;-) kalau asik sakit je, mana nak cantiknya muka tu ! Hahahahah....

Tapi....

Sejak aku amalkan makan vitamin, baru aku faham konsep 'kecantikan' yang sebenar. Cantik itu datang sekali pakej dengan tubuh yang sihat :-)

Dulu, no.1 dan no.2 tu memang wajib ada dalam misi mencari produk kecantikan. No.3 tu pulak untuk cari produk kurus! Hahhaha...

Tapi sejak aku bervitamin, aku pilih cara no.4 :-) lebih selamat, lebih memberi kesan jangka panjang.... :-)

Korang nak cantik? Jaga pemakanan, jaga kesihatan! Amalkan gaya hidup sihat dan aktif. Lagi superb kalau dapat add on suplimen ;-)

Nak bersuplimen yang kompem selamat, sila roger aku deh ;-)

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...