Thursday 26 January 2017

HARTA WARISAN KAMI.... (",)


Hahahaha.... tiap kali bergambar, pasti akan muncul satu aksi lucu daripada salah seorang daripada mereka bertiga! Hahahha....

Kalau takde salah seorang, hmmmm... sunyinya dunia!

Tapi...bila ade belaka, mak dia boleh bertukar warna biru! Ataupun rasa mahu lari ke Pluto! Hihihi...

Diorang ni....ke mana-mana pun memang aku bawak. Pernah jugak kami konon-konon 'lunch date' la giteww.... tapi...bila sampai kat kedai, ko ingat aku boleh makan dengan tenang ke? Kami dah biasa kucar-kacir di meja makan. So bila anak-anak takde, ia mematikan selera kami. Hahahahah... apa lagi, tak jadi makan, terus masuk kereta pi ambik diorang kat taska!!! Hahahha....

Sejak-sejak aku rajin beli dan jual vitamin ni, lagilah aku angkut ke mana-mana ;-) lebih-lebih lagi tempat beli vitamin tu siap sediakan Kids Room untuk anak-anak para pengunjungnya ;-) budak bertiga ni pun seronok giler tiap kali aku bagitau nak pergi "rumah singa" ;-P mengaum-ngaum dalam kereta, riuh rendah macam singa pun ye!!! Huh! 

Seingat aku, ke mana saja aku pergi pon ada diorang :-) masuk hutan..... panjat bukit.... gunung Kinabalu belun tercapai lagi hajat nak hiking dengan diorang :-) tapi, inshaa Allah...pasti jugak suatu hati nanti!

Seronok jugak tengok setiap kali lepas beli vitamin, masing-masing sibuk keluarkan vitamin kepunyaan sendiri :-) konon-konon sendiri bayarlah tu! Hihi... lagi sibuk bila maknya nak COD vitamin!!! Masa tu memang mak bertukar kaler!! Kahkahkah....sibuk betul!!!

Hmmm.... semoga diorang teru konsisten mengamalkan suplimen dan meneruskan legasi Al Faqih Health Solutions untuk membantu lebih ramai orang untuk jalani hidup yang lebih sihat ;-) inshaa Allah....

Korang,
Andai suatu hari aku dah takde, tapi korang nak cari suplimen, contact Encik Ahmad Fitri Rusman 017-3129349.. atau anak-anak kami Aisyah, Ainin dan Faqih. Jangan risau, aku dah trained diorang cara consult orang untuk makan vitamin ;-)

=================================
Order & Consultation:
AdahFitri
012-3618431
017-3129349

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...