Saturday 14 January 2017

ROKOK vs VIVIX ~ mana lebih JIMAT?

================================

Setiap kali aku singgah pam minyak, mataku memang takleh nak beralih daripada memandang ke bahagian atas kaunter, tempat 'penyimpanan rokok'. Heheheh...

Maakk oiiii!!!! Mahal siot harga rokok!!! Macam mana lah orang-orang yang suka rokok ni boleh begitu tega mengeluarkan duit poket kesayangan diorang untuk beli hatta sekotak rokok pon??!!! Huhuhu...

Paling MURAH aku tengok harganya RM15.50! Tapi ade 20 batang je rasanya..entah..aku pon tak pasti.....hihihi...

Masa tu aku buat congakan, harga sekotak rokok tu dengan makanan-makanan yang aku beli atau dengan duit minyak keta yang aku nak bayar tu.

=====================================

LET'S SAY :

1 kotak rokok [RM15.50] X 30 hari = RM465 !!!!

Wowwwww!!! Tambah RM10 je lagi dapat 1 botol VIVIX !!!  Sebotol vivix makan sorang tahan 2 bulan maksimum. Huhuhu...

«»«»«»«»«»«»»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»
So abang-abang atau akak-akak (jarang berlaku ) di.luar sana yang bertekad dan berusaha untuk berhenti merokok, meh roger saya untuk dapatkan VIVIX :-) dan perundingan... inshaa allah...saya bantu anda!

Offer VIVIX bulan ni :
Beli 2 botol diskaun 5%
Beli 6 botol percuma 1

AdahFitri
012.3618431
012.3618431
012.3618431

#vivixeffects
#liveamazing
#promosivivix
#turBovivix

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...