Thursday 12 January 2017

6 Sebab Kenapa Vivix Shaklee Suplemen Terbaik Untuk Warga Emas

SEBAB 1
Vivix shaklee mudah ditelan kerana ia dihasilkan dalam bentuk cecair yang pekat.Mak ayah kita tentulah tak nak telan suplemen terutamanya yang dalam bentuk tablet kan. Kalau Vivix Shaklee ni tentulah tak ada masalah nak telan.

SEBAB 2
Vivix Shaklee boleh bertindak dan berfungsi sehingga ke peringkat DNA manusia.

Dengan memperbaiki sel dan DNA, Vivix Shaklee berupaya mencegah banyak penyakit kronik dan kritikal.

Kajian membuktikan ramuan yang terdapat dalam Vivix Shaklee boleh melindungi dan membaiki DNA sel yang setiap hari berhadapan dengan radikal bebas daripada persekitaran kita seharian.

SEBAB 3
Vivix Shaklee membantu memulihkan sel-sel yang telah rosak akibat penyakit kronik seperti kanser, sakit jantung, kencing manis, darah tinggi dan sebagainya.

SEBAB 4
Reaksi dan respon yang sangat pantas kerana kandungan Vivix yang tinggi antioksidan. Suplemen Vivix Shaklee akan melindungi sel badan kita dari rosak dan berkarat akibat serangan radikal bebas. Sel-sel badan yang rosak inilah yang boleh menyebabkan pelbagai penyakit degeneratif.

SEBAB 5
Suplemen Vivix Shaklee emberi tenaga tambahan dan bantu kuatkan badan. Bila umur dah makin meningkat badan kita cepat rasa penat. Betul tak? Maca mak ayah kita la kan, kadang-kadang tu tak ada sakit apa pun tapi cepat penat.

Dalam kajian makmal, ramuan utama dalam Vivix menunjukkan kemampuan untuk meningkatkan penghasilan tenaga pada peringkat sel yang kebiasaannya menurun apabila kita semakin tua.

SEBAB 6
InsyaAllah bila konsisten ambil suplemen Vivix shaklee bukan badan je akan rasa sihat, secara tidak langsung badan pun jadi awet muda tau..

Siapa tak nak nampak muda kan..Umur dah 50 tahun tapi nampak macam 40 tahu..tak seronok ke macam tu? Maunya tak seronok kan..Hari-hari nak lompat bintang kalau orang puji kita nampak muda.

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...