Monday 9 January 2017

KISAH CINTA PERTAMA ~ Si Jelita VIVIX

Heheheh.... cinta pertama...selalunya tak dapat dan mungkin takkan pernah dilupakan :-)

Cinta pertama aku dalam makanan tambahan a.k.a suplimen ialah VIVIX.

Kalau dilihat pada harga, maakkkk aiihhhh mahal!!!! Tapi... kalau dah ko nak sangat kat awek tu, hantaran tinggi pon ko sanggup pinjam dengan Bank Rakyat kan? Heheheh..

VIVIX pertama aku beli, aku merengek kat encik suami, mintak kongsi beli ;-P hahahha....alhamdulillah...beliau menyokong penuh dan turut teruja nak rasa ke'best'an VIVIX ni.

Kami ambil VIVIX bukan sebab kami sakit, tapi untuk menikmati rasa 'premium supplement' ini, sebab terlalu banyak maklum balas positif yang berkaitan dengan VIVIX.

Tapi......

Selepas habis botol pertama, kami berani beli botol kedua!!!! Seterusnya, botol ketiga....keempat.....dan kini...botol kelima ;-P baru je habis! Ehhhh??? Baru botol kelima? Heheh..yelah...sebotol tu pon amik masa dekat 2 bulan jugak tau baru habis! Itupun kami berkongsi :-)

###############################################

Apa manfaat yang kami rasai selepas berVIVIX ni? Hmmm.....

################################################

Suami aku kata :

okey laaa... badan rasa segar..... (jarang dah aku dengar dia merungut sakit tengkuk!)

Bagi aku pulak :

ye! Memang rasa extra-energy tu! Sebab pada masa kemuncak aku bervivix ni aku tengah struggle study untuk Master Degree aku.

Dalam situasi aku bekerja pada waktu pagi, habis waktu sekolah aku bergegas pulak 1 jam 30 minit ke UKM Bangi. Balik pulak jam 12 tengah malam baru sampai rumah di Kapar.

Rutin ini berlangsung selama 2 tahun 6 bulan hingga aku termengandungkan Si Faqih! Hahahhaha... betullah ada testimoni Vivix yang berjaya hamil tu! Aku lah salah sorang daripada mereka ;-P kikiki...

«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»»«»«»«»«»«»«»»»

Hah! Korang takan tak teringin nak rasa VIVIX ni? Alahhhhh.... tak salah pun labur sikit duit tu untuk makanan kesihatan :-) sekarang ni tengah #promosivivix beli 2 botol percuma keahlian tau!

Meh sembang santai dengan aku :-) tak beli pun takpe, yang penting selepas korang tahu kebaikan VIVIX ni, pasti korang teringiiiiiiinnnnn nak beli ;-) 

#shakleeeffects
#tsunamishaklee
#turbovivix

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...