Wednesday 4 January 2017

VIVIX ~ POWERFUL ANTIOXIDANT

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
KORANG TAHU TAK apa yang menjadikan VIVIX ini 'powerul antioxidants'?

Ia adalah RAMUANnya iaitu :

※ MUSCADING GRAPE

Anggur muskat ini sejenis tumbuhan liar yang hanya ditanam di kawasan beriklim sederhana ~ tak sejuk sangat, tak panas sangat ~ tetapi ia memerlukan pencahayaan terus dari matahari 6 hingga 8 jam sehari.

Untuk proses penanamannya, ia memerlukan tanah organik dengan nisbah 5:10:10 kepada baja (uiiii... lecehnya!!) patutlah ia hidup sendiri kan! ;-) sebab ia mampu untuk 'survive'!

Kalau nak tanam, kena rajin 'pruning' dengan teknik yang betul, barulah ia mengeluarkan hasil yang 'superb'! Woww!!

Kulit buah anggur muskat ini sendiri mengandungi 'ellagic acid' yang mampu 'melawan' sel kanser dan tumor (National Cancer Institute, 2007). Resveratrol di dalamnya bertindak menghadang kitaran sel kanser!

Ia juga membantu mencegah penyakit jantung dan melambatkan penyerapan glukos dalam darah bagi penghidap Diabetes. Di samping itu, ia membantu mencegah kebutaan dan kerosakan retina (masalah penglihatan).

※  ELDERBERRY

Ia juga bersifat antioksidan yang menggalakkan peningkatan sistem imun, alergik, memperbaiki penglihatan dan kesihatan jantung.

Tumbuhan ini adalah ramuan semula jadi untuk masalah penyakit berjangkit seperti sinus, batuk, flu dan tonsil. Selain itu, ia turut membantu dalam rawatan kanser dan menstabilkan paras normal gula.

Ia mengandungi bioflanovoids, Vitamin A dan antioksida untuk menggalakkan kesihatan kulit (anti-aging, kecantikan).

※PURPLE CARROT

Pigmen warnanya ungu dan biru ini dapat membantu meningkatkan memori, memberikan penglihatan yang lebih baik dan bertindak sebagai anti-radang.

Ia membantu merendahkan risiko serangan jantung di samping membantu mengawal berat badan (untuk detoks dan kuruskan badan) dan mencegah sel kanser.

※ JAPANESE KNOTWEED

It's TENACIOUS! Tumbuh teguh dan amat cepat membiak!! Ia adalah lebih daripada Resveratrol!

Ia membantu menggalakkan kesihatan microbiome, menstabilkan kesihatan fungsi kardiovaskular, menggalakkan fungsi hayi dan menyokong sistem imun yang sihat.

Ia mengandungi emodin untuk mengatur sistem usus yang sempurna. So untuk anda yang menghadapi masalah penghadaman dan pencernaan (fungsi kolon), VIVIX adalah jawapannya!

Juga membantu dalam masalah alzheimer dan dementia, meningkatkan kesihatan jantung dan merendahkan risiko kanser. Di samping juga dapat memstabilkan tekanan darah dan paras insulin.

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Jangan lepaskan peluang dapatkan Twin Pack Vivix pada harga yang sangat berpatutan!

AdahFitri
012.3618431
012.3618431
012.3618431

#vibixturbo
#diabetes
#sakitjantung
#buahpinggangbocor
#alzheimer
#dementia
#katarak
#glukoma
#masalahkulit
#psoriasis
#gt12

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...