Thursday 1 March 2018

Cara nak buat bisnes vitamin yang UNTUNG BESAR TANPA MODAL.

MAJULAH HARI INI UNTUK MASA DEPAN YANG GEMILANG

Gitewwww..... hihihi....

Hmmm.... hidup ini, jika takde sebarang anjakan, pastilah tak syiokkkkk!!!!! Betul ke?

Pada saya, ia BENAR!!

Setiap perkara yang saya lakukan, saya akan berasa sangaaattttt puas dan gembira apabila perkara itu menunjukkan progres yang baik dan  positif.

Baru-baru ini, atlet Lompat Jauh sekolah saya telah berjaya mendapat tempat ketiga pada Kejohanan Olahraga MSSD Klang 2018. Seronoknya saya bukan kepalang! Maklumlah, berhari-hari berbahang di bawah terik mentari, akhirnya membuahnya kejayaan. Maka, tercapailah target saya dalam pelan strategik unit olahraga iaitu 2018 sekurang-kurangnya mendapat tempat kelima dalam MSSD. yeayyyyyyyy!!!!!!

Bisnes vitamin saya juga tak kurang hebatnya! Oppsss!!! Saya berniaga selepas  waktu bekerja tau! Hihihi...

Masa mula-mula buat bisnes ni secara serius, bonus yang dapat tu lepas untuk beli pampers Faqih dan buku-buku bacaan kesukaan Aisyah dan Ainin. Sebab masa tu saya buat bisnes ini sendirian sahaja. Sekadar suka-suka.

Tapi kini, saya dah ada team #sihatceria yang awesome 👍👍👍 dibantu pulak oleh suami tercinta yang rajiiiinnnnn mengemaskini kedai vitamin online kami  😘😘😘 segalanya nampak lebih terancang  dan berkembang lebih pantas!

More the merrier, right? 😊😊😊 eh betul ke ejaannya tu 😏

Dulu,
Pelanggan-pelanggan  saya cuma sekitar ahli keluarga sahaja.

Sekarang,
Kawan-kawan kepada ahli keluarga saya pun dah  mula membeli dan berurusan tentang vitamin dengan saya. Malah, teman-teman yang rapat dengan saya juga dah  mula bervitamin dan membeli dengan saya.

Adik-adik yang tengah belajar kat kolej atau universiti  yang nak ada duit poket lebih, meh www.wasap.my/60123618431 akak meh! Akak ajar cara nak buat bisnes vitamin yang UNTUNG BESAR TANPA MODAL.

Sekian,
Aminah Syuhadah
Founder of Sihat Ceria.

#diariustazah
#hariinilebihbaikdarisemalam

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...