Wednesday 14 March 2018

SMALL OFFICE HOME OFFICE

Tadaaaaaaa!!!!

My SoHo 😘

Sejak berpindah ke kediaman baharu, saya dah plan untuk buat SoHo ni. Hihihi... bahagianya rasa!!!!

Saya suka hijau. Saya sukakan konsep minimalist and trendy.

Kebetulan, rumah baharu kami ada sebuah bilik  bersaiz 10'x11' kat bahagian dapur. Mulanya saya jadikan sebagai bilik laundry. Tapi memandangkan bilik itu sangtlah aman damai daripada 'pencemaran' bunyi, maka, saya berangan nak dekorasikan sebagai my small office home office 😘😘😘

Hmmm.... usha-usha meja-meja dan kerusi comel di IKEA. Memanglah menambah keterujaan! Huwaaaa. 😭😭😭😭 cepatlah hujung minggu tiba!! Tak sabar ni.....

Okey, stop berangan, Aminah Syuhadah !!!! Sila sambung tanda kertas jawi. Hukhukhuk

#diariustazah
#SoHo
#myVB

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...