Saturday 24 March 2018

SET KURUS

Opppsss!!!! Hihihi....

14 Mac 2018 saya ada temujanji dengan Nutritionist Shaklee di Shaklee Home Office.

Saja-sajalah nak buat bone check, BMI dan skin analysis.

Tulang dan kulit muka saya dah cerita aritu kan? Hari ni nak sambung kongsi tentang BMI dan lemak yang ada pada tubuh saya.

😫😫😫😫😫

BMI saya sangat Ok. [22.3] tapi lemak bawah kulit terutama di bahagian pinggang dan ke bawah, terlebih! Hahahah... otot pulak, kurang! Maknanya kurang workout lah tu. Huhuhu....

Memang pun.... dah sangat jarang berlari dan buat latihan kekuatan otot sejak 2 bulan kebelakangan ni. Teruknya!! 😫😫😫😫

Saya dicadangkan untuk kembali konsisten dengan rutin senaman saya, sama seperti dahulu. Cuma saya perlu tambahkan pengambilan protein untuk menukarkan lemak2 berlebihan itu menjadi otot pejal. Ini saya kena minum CINCH SHAKE.

Dan lemak2 degil itu perlu jugak dipecahkan agar proses pembakaran lemak menjadi lebih mudah. Ini saya kena telan 6biji LECITHIN sehari!

Dan usus saya juga perlu lancar melakukan proses penyahtinjaan. Disamping menyerap zat2 daripada makanan yang saya makan setiap hari dengan lebih efektif. Ini saya kena ambil HERB LAX.

Ok, sekian sahaja perkongsian daripada saya 😋

#diariustazah
#sihatceria
#shakleestandard
#liveamazing

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...