Wednesday 28 February 2018

BISNES SAMPINGAN TERBAIK

Sedang mencari bisnes sampingan terbaik?

Bisnes apa yang tak perlukan modal?

Biar saya ajarkan......

Orang Malaysia hari ini, rata-ratanya setiap hari mencari produk penjagaan kesihatan diri yang kononnya 'selamat' tanpa bahan tiruan, pengawet, merkuri dan sebagainya.

So, saya, selaku pengguna tegar produk yang sentiasa dijamin  'selamat' , sentiasa 'berkesan' dan daripada bahan semulajadi,

Saya menyeru anda semua untuk menggunakan produk kesihatan Shaklee. Terutamanya vitamin untuk kesihatan dalaman diri, produk penjagaan kesihatan rambut dan produk penjagaan kesihatan kulit wajah.

Kerana apa?

Walaupun hanya sekadar mnengeluarkan suplimen, Shaklee mengambil 3 langkah lebih ke hadapan dengan membuat research & development untuk setiap produk keluarannya.

Setiap produk keluaran Shaklee sangat dijaga, diuji secara klinikal dan tidak diuji ke atas haiwan. Menggunakan bahan botani yang menjalani 350 ujian pesticides.

Bahkan setiap ujian hasil ujikaji tersebut direkodkan dan dijurnalkan untuk rujukan antarabangsa. Hmmmm.... dah macam orang buat research tesis pulak. Hihihi....

Padahal...suplimen je pon...kan? Apalaha sangat....kan?

Yes!!! Itulah Shaklee! Syarikat produk kesihatan pertama dunia yang sangat menitikberatkan kualiti dan kelestarian alam sekitar.

So, ini adalah perniagaan yang sangat menguntungkan!!!!!

Semua produk Shaklee bermula 1 April 2017, telah dijustifikasikan dan dilabelkan dengan label KKM dan KKLIU (untuk pengiklanan).

Kita ni nak berniaga, buat apa nak pecah kepala fikirkan prosedur-prosedur nak dapatkan segala macam label pada botol....buat apa nak pecah kepala fikir nak cipta produk.... syarikat dah setelkan semua tu. Kita tolong jualkan produk je. Hihihi..

Pastu, yang bestnya, kita jual, kita sendirilah DUTA PRODUK! hahahhaa... sapa nak bagi title tu 😎

Kalau nak diiklankan di TV, di tepi highway, semuanya memerlukan kos yang tinggi. Shaklee tak ambik kos begitu. Tapi Shaklee alihkan kos2 pengiklanan tu kepada bajet untuk R&D. Memang bijak!!!!! Kan? 😎

Pastu, kita sebagai pengedar, tak perlulah susah hati  nak buat prosedur untuk dapatkan kelulusan KKM ke...kelulusan KKLIU untuk pengiklanna ke.. sebab syarikat dah buatkam semuanya. Kita tinggal guna dan jualkan je. 😎 kan?

Hmmm... masih berfikir-fikir lagi?

Takpelah.. ambillah masa untuk berfikir.... jika dah bersetuju untuk jadikan Shaklee sebagai satu bisnes, meh www.wasap.my/60123618431 deh! 😋 saya sedia membaantu dan memberi tunjuk ajar.

#diariustazah
#sihatceria
#liveamazing

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...