Monday 14 August 2017

'BIG WHY' SAYA UNTUK TERUS BERSHAKLEE

Signed up sebagai SID pada 1 September 2012.

Masa tu ambil ESP dan alfalfa je sebab tengah menyusukan Aisyah Humairah. Pastu, beberapa tahun menyepi. Beli vitamin pun sekali sekala. Paling kerap beli vitamin pun hanya Sustained release VITA-C plus je.

Tiba-tiba,
Ada 1 tahun Tu, kakak ipar (yang buat bisnes Shaklee ni jugak) dapat free trip Umrah sponsored by Shaklee! Sentap dia bukan main kat hati Aku ni 😱😱😱

Masa tu, Aku tengah buat Ijazah Sarjana. Masa rajin jugaklah beli omega, vitamin C, ostematrix...Untuk cergas badan dan cerdaskan otak ni memandangkan masa Tu kena attend class 3 hari seminggu.

Pastu, kakak ipar Aku approach ajak buat bisnes ni seriously. Aku pun tak fikir yang Laki Aku tak setuju 😎 sebab contoh kejayaan dah depan Mata dia Kan 😘 heheh...

Maka, dengan berteraskan Big WHY untuk 'Tabung Holiday', Aku follow the coach. Seronok! Sebab ada support group yang awesome! Masa nilah baru Aku faham konsep MLM yang sebenar. Walaupun ada sistem piramid, tapi Shaklee menjanjikan ganjaran bagi orang yang berusaha walaupun ko takde orang di bawah (downline). Seronoknya apabila kita buat, Kita dapat!

Pastu, kekangan waktu Dan tugas hakiki, hasil Aku mula ke 'Laut Andaman' 😂😂😂 hahahah...

Tapi, cepat-cepat Aku sedar Dan patah balik ke 'pantai' reality 😊 sekarang, Big WHY Aku dah berubah pulak. Aku nak jadikan bisnes ini betul-betul masyuk sebab Aku nak jadikan sebagai Dana sambung belajar ke peringkat seterusnya. Dan harapannya Aku nak bawak sekali Arjuna hati beta further study ke bumi ilmu yang kami impikan : GRANADA 😍

Doakan kami ye! 😘😘😘😘 Sayang korang ketat-ketat!!!

#diariustazah

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...