Saturday 12 August 2017

KENAPA PERLU PILIH OMEGA GUARD SHAKLEE?

Ada 6 sebab :

🌹 omega guard adalah minyak ikan berGRED FARMASEUTIKAL . Gred farmaseutikal hanya diberikan kepada ubat-ubatan. Tapi, minyak ikan Shaklee ini diberikan gred ini kerana diperakui keberkesanannya!

🌹 Omega guard melalui 3 peringkat penyulingan molekul. Ia bertujuan untuk memastikan bendasing/komponen berbahaya benar-benar tiada di dalam minyak ikan ini. Ia juga memberikan hasil ketulenan Dan kepekatan minyak ikan yang tinggi.

🌹 Omega guard Shaklee adalah minyak ikan yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi Jika dibandingkan dengan harganya. Di farmasi,   perbezaan harga yang sangat ketara mengikut kepekatan sesuatu minyak ikan. TETAPI, minyak ikan Shaklee adalah paling munasabah untuk harga Dan nilai kepekatannya.

🌹 Omega guard Shaklee mengandungi 7 spektrum lengkap asid lemak omega-3 tulen (DHA, EPA, ALA).

🌹 Bau dan rasa kesan hanyir minyak ikan Omega Guard Shaklee adalah paling minimum.

🌹 Omega guard Shaklee adalah minyak ikan yang diiktiraf oleh Persijilan Friend of The Sea. Ini bermaksud, ikan-ikan yang ditangkap untuk tujuan mendapatkan minyak ikan adalah yang diluluskan Dan dibenarkan oleh Persijilan tersebut.

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...