Friday 11 August 2017

SAHABAT SEHARUM WANGIAN

Rasulullah SAW berpesan agar mencari sahabat yang seharum wangian 🌹🌹🌹🌹

Alhamdulillah... Saya dikurniakan mereka 🌸🌸🌸

Antara sahabat-sahabat yang masih terjalin ukhwahnya hingga ke hari ini:

💐 Zaman SKC1&4
💐 Zaman SMA AL-IHSAN
💐 Zaman STASAB
💐 Zaman MPI - sahabat-sahabat yang ini paling win!!! 😝😝😝
💐 Zaman UKM

Seronoknya Kan ada ramaaaaiiiii kenalan 🌹😍

Dalam bisnes Shaklee pun ada pelbagai latar belakang kawan!! Saya ada kak Mel Amelza Kamel kak Ida Afiqah kak mien Sharminie Zainul Abidin Nurul Husna Nur Fadhilah suriati anwar kak Zam Zarina Dan ramaaaaiiii lagi 💓💓

Kami sokmo bersembang di Alam Maya je belaka ni...Payah nak berjumpa....Kalau geng Shaklee Tu lagi lah! Hahahaha entah dari ceruk mana datangnya, tetiba boleh bergelak ketawa, saling memberi sokongan 😎

By the way,
Kepada korang sahabat-sahabat Saya yang Saya kasihi,
Walau siapapun korang,
Walau di mana saja korang berada, Saya Sayang korang sangat-sangat!!!
To the moon and back! 😘😘😘

Terima Kasih kerana menyokong secara langsung mahupun tanpa korang sedari 😝 Terutamanya sahabat-sahabat yang sokmo direct wasap Saya bertanyakan vitamin 😘😘 I really appreciate it!

*Gambo 2 Tu je yang ade dalam galeri henfon ni. Gambo kawan2 lain dalam laptop 😁😁

#sahabatseharumwangian
#diariustazah
#tsunamiturbo

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...