Tuesday 22 August 2017

WHY I 💓 SHAKLEE

~LANDMARK STUDY @ kajian Mercu Tanda~

Apabila disebut 'mercu tanda' , sudah pasti semua orang tahu bahawa ia adalah petunjuk kepada sesuatu tempat . Contohnya , KLCC adalah mercu tanda Malaysia... Eiffel Tower adalah mercu tanda Paris....haaa gitulah lebih kurang...

So, Shaklee sendiri pon mahukan suatu 'mercu tanda' sebagai kebitaraan produknya! 

KENAPA?
=======
Ini adalah permintaan daripada Roger Barnett sendiri agar data saintefik dikeluarkan bagi membuktikan Shaklee benar-benar berkesan. Maksudnya , tak perlulah buat testimoni palsu atau buat-buat cerita ;-)

APA YANG DILAKUKAN?
===================
Lebih daripada 1000 responden diambil terdiri dalam kalangan pengamal suplemen ; tidak mengamalkan suplemen ; pengamal suplemen Shaklee lebih 20tahun untuk dibandingkan tahap kesihatan mereka.

SIAPA YANG JALANKAN KAJIAN?
===========================
Roger Barnett meminta pihak ke-3 menjalankan landmark study ini yang diketuai oleh Dr Gladys Block dari University of California, Berkeley bersama pasukannya.

BAGAIMANA?
===========
Roger Barnett juga meminta agar apa jua keputusan yang diperoleh daripada kajian tersebut hendaklah di'publish'kan sama ada keputusannya baik atau sebaliknya. Berani beb!!!!

WHERE?
=======
Sapa-sapa saja yang mahu tahu tentang produk Shaklee boleh dapatkan maklumat berkaitan keberkesanan produk ini menerusi dapatan landmark study ni sama ada di laman web atau journal2 terbitan berkaitan kesihatan dan pemakanan.

Atau mungkin ada yang tercari-cari suplemen yang betul2 sesuai dan dipercayai mampu membantu memcapai tahap kesihatan, boleh lah buat comparison berdasarkan dapatan landmark study ni tadi...comfirmed memang tak tipu! ;-P

************************************************
Jom join saya jaga kesihatan! ;-)

Adah 012.3618431
Fitri 017.3129349

#landmarkstudy
#landmarkstudyshaklee

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...