Tuesday 15 August 2017

USE YOUR BRAND

Jam 10 pagi, Paed masuk ward Faqih untuk monitor kondisi Faqih. Selepas bagitau segala maklumat tentang kesihatan Faqih, beliau menegur tentang kulit Faqih yang kelihatan agak kering.

Beliau bertanyakan sama ada Saya ada sapukan apa-apa Krim atau pelembap kulit kepada Faqih. Jawab Saya, jarang-jarang Saya sapukan kecuali di bahagian lutut, siku Dan kaki. Beliau mencadangkan agar Saya lebih kerap sapukan pelembap atau lotion pada kulitnya kerana kulit kering menyebabkan ia gatal (kerengsangan kulit) , so sebab tu Faqih suka menggaru (sebab beliau lihat ada beberapa parut di kaki & perut Faqih).

Kebetulan,
Beliau terpandangkan HERBAL BLEND sebelah Faqih 😁. Terus beliau meminta izin untuk melihat kandungan Krim tersebut. Saya pun hulurkan kepadanya.

Sambil beliau membaca isi kandungan herbal blend di belakang tiub, sambil beliau mengangguk-anggukkan kepala 😍😍😍 Saya diam Dan menunggu respon dalam debar. Tapi Saya yakin sangat Doktor pasti bersetuju dengan HB !! 😎

Then, YESSS!!!!!
Seperti yang dijangka, beliau meminta Saya teruskan sapuan HB pada kulit Faqih 😘😘😘😘 walaupun beliau tak komen apa-apa tentang Krim tersebut! Hihihihi.. maka dengan itu, Saya bertambah yakin produk Shaklee memang benar-benar terbaik untuk semua ahli keluarga! 

Hmmm...Sampai la ni, Saya tersenyum-senyum sendiri 😄😄😄😄

~ Use Your Brand ~

#multipurposecream
#tsunamiturbo
#diariustazah
#diarifaqih

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...