Friday 4 November 2016

SEJAK AKU BERSHAKLEE NI.....

banyak benda baru dan penting yang aku belajar.

Sejak aku bershaklee ni.... aku rajin 'google' simtom2 penyakit yang sering melanda orang Malaysia khususnya dan suplimen atau rawatan yang sesuai untuk ubati penyakit tu... kalau tak dapat ubatkan pon sekurang-kurangnya dapat mengawal gejala daripada terus merebak! Ye dak?

Sejak aku bershaklee ni....
Bacaan gula dalam darah mak aku pon dah terkawal..turun dah bacaan kencing manis mak aku sejak mak makan vivix. Mak mertua aku pon dah segar dan cergas dah sejak amalkan ESP dan meal shake. Abah mertua aku pon. Gastrik dia dah ok sikit sejak minum2 ESP.. takde dah asik kabo sakit perut je. Alhamdulillah...

Sejak bershaklee ni....
Aku dan berjaya mengalihkan perhatian 50 orang untuk mengambil dan mengamalkan suplimen shaklee! Alhamdulillah... bukan suplimen produk lain tak bagus, tapi hanya Shaklee yang keluarkan vitamin dengan bukti klinikal berserta landmark study yang menyatakan setiap produknya dihasilkan dengan menggunakan bahan semulajadi dari tumbuhan.

Sejak aku bershaklee ni...
Tabung dapur dapat diisi untuk membeli keperluan harian yang runcit-runcit tu....hehehehe ...

Dan....
Sejak bershaklee ni...
Aku lebih prihatin tentang apa yang aku dan keluargaku makan....lebih prihatin dengan produk-produk kecantikan yang kami gunakan... pendek kata, lebih prihatin tentang kesihatan.

Itulah perubahan yang SHAKLEE bawak dalam kehidupan aku sekeluarga!

Jom bersuplimen!

AdahFitri 012.3618431
Shaklee ID 885244

#tsunamishaklee
#cintaturbo25
#liveamazing
#shakleeeffect

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...