Wednesday 2 November 2016

KENAPA MESTI VITAMIN SHAKLEE?

[Mien.....kenapa ko asik promote SHAKLEE?]

Yeahhhh... terlalu banyak sebab kenapa aku tegar bervitamin terutamanya Vitamin Shaklee.

Tapi... hanya 3 benda ni je yang paling membuatkan aku terus percaya untuk mengambil suplimen.

1. Ukhwah upline ~ downline ~ sideline
================================

Yup! This is the most important thing yang membuatkan aku rasa....aahhhh...best rupanya multileve marketing ni!

Walaupun SHAKLEE diterajui oleh orang bukan Islam, tapi upline kami membimbing kami apa erti sebenar 'kerja itu ibadah'. Nak berjaya, kena kukuh amalan rohani dan keakraban dengan Yang Maha Memberi Rezeki, disamping usaha yang bersungguj-sungguh! (Konsep 'Man Jadda Wa Jada').

Secara tak langsung, hati aku tersentak! Betapa leka dan sombongnya aku! Secara tak langsung jugak membuatkan aku lebih fokus kepada tugasan hakiki di sekolah kerana itu adalah sumber rezeki yang utama. Kami sering diperingatkan tentang penjagaan sumber rezeki utama kami agar tidak terabai.

2. Landmark Study
================

Setiap apa yang kita makan, wajib dipastikan sumbernya kan? So, produk2 SHAKLEE adalah daripada bahan2 semulajadi. Tiada yang dihasilkan daripada gelatin haiwan sebagai bahan utama dalam pembuatan produknya kecuali sarung2 kapsul beberapa vitamin.

Walaupun sarung kapsul diperbuat daripada bovine, SHAKLEE pastikan ia adalah bovine yang HALAL! Sijil Halal SHAKLEE telah diperakui sendiri oleh JAKIM.

Dan yang pasti, pengguna suplimen SHAKLEE adalah golongan yang paaaaalllliiinggg rendah risiko mendapat penyakit ;-)

3. Manfaat Kesihatan
===================

PenyaKit datang dalam tempoh lebih dari 10 tahun! So, untuk menangani gejala penyakit, kita kena 'protect' tubuh dengan mengebalkan sistem imun badan!

Suplimen adalah BUKAN ubat! So, jauhkan jangkaan kita bahawa, 'sakit hari ni, makan vitamin, esok dah baik'!!

Suplimen adalah makanan tambahan bagi menampung kelompongan nutrisi pemakanan kita. Setiap hari kita terdedah dengan radiasi daripada pelbagai bentuk pencemaran. So, salah satu cara nak bantu tubuh kita 'muda' sentiasa, kena ambil suplimen!

»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»
Pssstttt!!!! Sebenarnya ada 1 lagi faktor utama aku join SHAKLEE nih! Hikhikhikhikk...

NAK KEJAR BONUS beb!!! Aku kan suka melancong. Salah satu cara aku penuhkan 'tabung' lah ni.... kikikikiki...

Jom berVITAMIN! ;-)

Hubungi 012-3618431 atau 017-3129349 untuk pertanyaan dan keterangan mengenai produk SHAKLEE.

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...