Saturday 10 September 2016

I ♡ ESP Shaklee


Tak perlu ada sebab untuk jatuh cinta dengan pasangan.

Tapi, untuk jatuh cinta berkali-kali dengan ESP Shaklee ni, saya punya 5 sebab utama ;-)

1. Sarapan pagi yang MUDAH (mudah disediakan, mudah kenyang) untuk saya dan suami. Siap boleh bancuh dengan vico/oat/jadikan SMOOTHIE.

2. Sumber PROTEIN yang berkualiti tinggi. Kulit saya pon dah 'moist' dan tak rasa kering lagi sejak amalkan ESP Shaklee ni ;-) terutamanya muka! Suka3!

3. Dengan ESP Shaklee, saya berjaya turunkan berat dan maintainkan kilogram pada angka yang saya inginkan ;-) sekarang saya masih kekal 50kg :-P... dalam 11 bulan sejak Faqih lahir.

4. Soya yang TIDAK membuatkan saya SEBU PERUT. ESP Shaklee adalah original daripada kacang soya. Sebab tu warna serbuk ESP ni coklat2 gitu.

5. Susu badan jadi LEBIH PEKAT! Ini saya perasan setiap kali saya mengepam susu untuk Faqih :-) memang awesome!!!

=====================================
Dapatkan ESP Shaklee segera dengan sayadi 012-3618431 atau kalau yang lelaki tu nak try boleh hubungi FITRI 017-3129349 .

ESP, I ♡ U!!!! Mmmuahhh!

#iloveESP
#kegemaran
#tsunamishaklee
#8cellent
#penjualvitaminklang

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...