Tuesday 27 September 2016

19 TAHUN AMALKAN VITAMIN...

Hambekkkkk!!! 19 tahun bervitamin!! Mana tak cunnya @@

Sekarang umo 'akak' ni dah 54tahun... sebaya mak saya kot !!! Huhuhu...

Tak sampai hati nak panggil makcik. Huhuhu... so saya sangat bersetuju dengan pendapat beliau bahawa kita perlu faham tentang keperluan nutrisi tubuh.

Suplimen membantu lengkapkan keperluan nutrisi yang lompang dalam tubuh kita. Apabila keperluan nutrisi cukup, maka tubuh lebih bersedia dan kebal merintangi penyakit. Kata orang, mencegah adalah lebih baik dari mengubati kan? ;-)

Apabila dalaman sihat, luaran pastinya kelihatan lebih bsrtenaga dan 'vogue' gitewwww ;-)

=================================

1. VIVIX

Resveratrol dalam VIVIX merupakan ramuan utama untuk mendapatkan sel dalaman yang cantik. VIVIX mambantu baiki sel yang rosak lalu menggantikan sel yang mati dengan sel baharu. Apabila sel (peringkat dalaman) diperbaharui, maka dapatlah hasil luaran yang menakjubkan!

2. ENERGIZING SOY PROTEIN

Protein amat penting bagi pembentukan sel kulit yang sihat..walau bagaimanapun, kebanyakan protein yang kita ambil setiap hari tidaak 100% kita perolehinya. Justeru, perlu ambil protein daripada sumber yang berkualiti tinggi.

ESP shaklee memperkenalkan sumber protein berasaskan soya yang paling berkualiti kerana ia tidak diubah genetik soyanya selain diproses dengan suhu yang rendah bagi menjamin kualiti protein itu tadi.

ESP Shaklee juga mengandungi asid amino THREONINE yang berperanan penting untuk keanjalan kulit!!!

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...