Monday 12 September 2016

MULTIPURPOSE LIQUID

BASIC-H SHAKLEE
===============

«BASIC H»

1. Pencuci serbaguna basic di rumah. Boleh digunakan sebagai mandian baby jugak ;-) si Faqih sejak lahir saya mandikan dia dengan H ni sebab saya memang tak belikan pape brand mandian pon. Atau pun sebagai mandian untuk anda dan anak2 yang hadapi masalah kulit seperti ruam yang teruk, eczema, alergik, chickenpox.

2. Lagi satu, dulu saya rendam sayur dan buah dengan letakkan sesudu garam. Tapi sekarang lebih mudah keje saya hanya dengan 3 titis Basic H. Biarkan selama 10minit. Daun sayur yang dah layu pon bertukar segar semula tau!!! Tak caye? Wajib cuba!!

3. Ada satu lagi, Basic H juga boleh digunakan untuk mematikan KUTU @@ hahhahahah.... syampukan kepala anak2 yang berkutu dengan beberapa titis selama seminggu. Nanti telur2 kutu pon kecut ;-) tak cayer jugak? Meh la try beli 1 :-)

4. Ada lagi....heheheh....kita guna sebagai cecair untuk mop lantai, cuci jubin bilik air dan dapur yang susah giler nak tanggal tu! Gosok biasa2 je tempat yang degil tu, daaahh pon hilang kotorannya....lagi tak percaya??? Cuba lah beli 1 dan guna ;-)

Okeylah, setakat ini dulu ustazah kongsikan kebaikan Basic H ni ye...nanti ustazah update lagi ye :-) jika nak cuba BASIC H ni, sila hubungi ustazah di talian 012-3618431 atau 017-3129349

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...