Wednesday 28 September 2016

4 BENDA YANG BUAT SAYA TERUJA!!!!

Bukan setakat untuk CANTIK, malah ia lebih dari itu!!!

Ya,  "3 beradik" bersatu dengan yang paling premium dan anggun, Miss VIVIX, adalah keterujaan saya ;-)

1. VIVIX

Satu-satunya produk keluaran Shaklee yang di'patent'kan sebagai produk premium yang tidak mampu dan tidak akan boleh ditiru oleh mana-mana syarikat pengeluar produk kecantikan sedunia.

Ia diformulasikan daripada 4 tumbuhan yang diperkaya dengan antioksida yang tinggi bagi membaiki, memperbaharui dan mengganti di peringkat sel DNA penggunanya. Sebab itu VIVIX digelar 'anti-aging tonic'.

Mengamalkan VIVIX dapat membantu anda lebih bertenaga dan 'look younger' malah, membantu mengurangkan risiko penyakit kronik. Testimoni-testimoni pengguna VIVIX yang pernah mengidap Diabetes, Masalah buah pinggang, Alzheimer, masalah jantung, Gout dan perokok tegar, mengakui bahawa VIVIX amat membantu mereka menangani gejala-gejala tersebut.

2. ENERGIZING SOY PROTEIN

Asid amino THREONINE dihasilkan melalui pengambilan konsisten ESP dalam usaha mendapatkan kulit yang gebu dan anjal!!!

Protein amat diperlukan untuk membina 'folikel' rambut bagi mengurangkan masalah rambut gugur. Protein juga diperlukan untuk meningkatkan metabolisme badan dalam usaha untuk menurunkan berat badan!!!

Tapi yang paaaallliiinggg best tentang ESP ni, ia sangat membantu beri tenaga kepada ibu2 hamil dan ibu2 yang berusaha untuk menyusukan anak secara eksklusif ;-)

3. VITAMIN E

Dirumus daripada biji anggur dengan tinggi antioksida bagi menghadapi rintangan radiasi pada kulit. Ia juga membantu dalam meningkatkan tahap kesuburan seseorang!!! So sapa yang plan untuk hamil tu, bolehlah amalkan Vitamin E Shaklee ;-)

4. SR VITAMIN C PLUS

Ia bukan sekadar vitamin C, malah ia juga salah satu 'immune booster' untuk.merintangi wabak penyakit yang berleluasa pada hari ini.

Vitamin C membantu sel-Sel kulit menjadi lebih 'firm' agar kulit kelihatan lebih anjal dan cerah!

Selain itu, orang yang ada RESDUNG, ALERGIK, EKZEMA pon boleh amalkan Vitamin C ni untuk kurangkan gejala tersebut...seterusnya melenyapkan terus masalah resdung, alergik dan ekzema anda tu ;-)

=================================
Hubungi 012-3618431 atau 017-3129349 untuk keterangan lanjut mengenai produk dan khidmat nasihat. Cash On Delivery kawasan Klang, Kapar, Setia Alam, Bukit Jelutong.

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...