Tuesday 6 February 2018

Anda yang kulit bermasalah dan sensitif dengan mana-mana produk penjagaan kulit di pasaran.

Setiap pagi pandang muka kat cermin, apa perkara pertama yang korang buat? Hahahhha...

Saya?

Huhuhu.... benda pertama tengok dan sebut ialah, alahai...jeragat....eye bag pun ada sikit. Kedutan hujung mata belum muncul lagi..huhu...janganlahhhh!!!!! Ai masih muda, ok!!! Baru umur 31, tapi muka macam umur 38. Huwaa!!!!

Lebih-lebih lagi saya tak pandai bermekap segala ni. Huhuhu...

Tapi,

Sekarang dah tak risau!

Sebab Shaklee sendiri dah ada produk penjagaan kulit sendiri iaitu Y.O.U.T.H  😘😘😘

Baru je lancar pda BLNC Sabtu lepas. So sempatlah grab harga promosi 1 set. Bulan Mac 2018 ni nanti baru ada di pasaran Shaklee 😚😚 tazzabaarrrrrr

>>
>>>

Okey, nak ceritanya Y.O.U.T.H ni sebenarnya hasil kajian selama 8 tahun di Shaklee dan tak tahulah Y.O.U.T.H ni batch yang ke berapa ratus entah dalam proses R&D skincare product ni.

Y.O.U.T.H dihasilkan untuk memastikan yang semuaaa orang pandang muka kita ni, akan kata macam ni, "eh mudanya dia!" Atau "wow, cantiknya kulit dia, mesti muda lagi ni!"

Haaaaa ... padahal umur dah 40an tapi kulit muda licin dan segar!!!

Mesti suka kan?? Hehe... 

Sebenarnya, ada 3 orang pengamal produk Shaklee telah dipanggil oleh SHAKLEE HQ untuk menjadi testimoni pengguna Y.O.U.T.H selama 30 hari.

Masa BLNC aritu, mereka dah dipamerkan di hadapan semua peserta BLNC. Sangat menakjubkan!!! Tak sangka, muka licin, flawlesss tapi umur 54 tahun!!!!!! Kita yang muda2 ni, just said "wowwwwww!!!" je sebab terpegun tengok muka diorang!!!!

Sebenarnya,

Set Y.O.U.T.H yang dipakai konsisten selama 7 hari, menjadikan  kulit kita 100% kelihatan 10 tahun lebih muda dari  kita!!! Huhh! What can I say???? Hahahaha

Lagi satu,

Y.O.U.T.H 100% dibuktikan secara klinikal daripada bahan botani. Malah melalui 350 saringan bagi 2500 bahan kimia dalam setiap bahan botani yang digunakan.

Memang sah-sah lerrr SELAMAT!!!! 👍👍

So korang? Lepas ni dah boleh bertukar kepada produk Shaklee Y.O.U.T.H terutama  anda yang kulit bermasalah dan sensitif  dengan mana2 produk penjagaan kulit  di pasaran. 😚😚😊😊

>>>
>>

Nak try salah  satu produk Y.O.U.T.H ? Wasap je www.wasap.my/60123618431/youth .

Tapi bulan Mac tau baru ade yang set tu. Kalau  nak beli loose tunggu bulan May 2018 😘😘

#diariustazh
#MyShakleeYouth
#MyShakleeBeauty
#LookYoungerLonger
#LookBeautifulBeYouthful

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...