Friday 2 February 2018

Sapa kata kita tak perlukan suplemen?

Usai Majlis Ramah Mesra sekolah agama Aisyah Humairah, bergerak ke Tesco dalam misi memenuhkan semula peti ais di rumah. Sayur, buah, ikan, ayam. Stok untuk seminggu.

Sekarang,
Mandikan cik mera dahulu.

Sambil tunggu cik mera grooming, belek-belek business progress dari December 2017 hingga 1 February 2018.

Emmmm....

Sapa kata kita tak perlukan suplemen?

Orang buncit pun cari suplemen nak kempiskan perutnya, tau! Hihihi...

Okey, mari saya terangkan pasal gambar di bawah ni.

Pertama,
Saya setkan berapa UV atau berapa RM yang saya mesti dapat untuk satu hari atau hari tersebut.

Kedua,
Saya tentukan masalah apa yang nak saya bantu dengan vitamin apa yang diperlukan. Kemudian, saya iklankan di media sosial dan menulis di blog.

Ketiga,
Saya follow up dan follow through prospek hasil daripada iklan. Dan, inilah hasilnya! 😚

Keempat,
Saya kumpulkan maklumat dalam database pelanggan saya. Kemudian, follow up lagi prospek tadi. Jika dah memang rezeki, takkan pernah salah alamatnya, kan? Hihihi...

Kelima,
Usha-usha blog. Wow!!! SEO dah bagi komen yang 👍👍👍👍 okey, lebih bersemangatlah nak blogging! Hihihi..

Hmm.... nampaknya business saya dah semakin mendapat tempat di hati rakyat Malaysia. Semoga ia terus berkembang dan dapat membantu lebih ramai lagi untuk sihat dengan suplemen.

By the way, makan supplement ni pun kena makan nasik, sayur , buah, ayam, ikan jugak tau!!!! Hihihi.....

#diariustazah
#businessprogress

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...