Sunday 18 February 2018

Inilah yang buat saya obses....

Siti Situ Sana Sini.... hihihi...

Inilah yang buat saya obses. ❤❤❤❤❤

1. Support team yang mantap.

Saya ada uplines dan sidelines yang sangat rajin untuk follow up dan follow through vitamin2 yang saya makan.

Tengoklah tu! Seronok tau sesekali staycation bersama yang bukan ahli keluarga sendiri macam ni. Macam kita dengan kawan2 sekolah kita kan. Sesekali kam seronok buat gathering...makan2....pillow talk....hihihi...

2. Vitamin2 Shaklee 100% daripada sumber alam semulajadi.

Bebas gluten. Bahan2 yang tidak diubah genetiknya. Tidak pernah dan tidak akan diuji ke atas haiwan. Bahan2 yang digunakan juga adalah biodegradasi.

3. Setiap satu botol vitamin yang saya makan ni, manfaatnya untuk seluruh kesihatan tubuh badan saya.

Contoh la.....

Vitamin C. Amalkan vitamin c untuk masalah jerawat je. Bila jerawat dan takde, bekas jerawat pon takde jugak!

Tak sangka pulak, dah setahun tak selsema! Hahahahah....

Carotomax pulak, saya makan untuk kurangkan rabun.

Tak sangka pulak, lebam bawah mata dah beransur hilang. Jeragat pun dan mula pudar. Kulit pun dah tak berapa kering berbanding sebelum makan vitamin.

Hmmm...inilah yang bestnya dengan vitamin2 Shaklee. 😘😘😘😘😘😘😘

Korang yang ada problem macam saya seperti kerap bersin, selsema, resdung, jerawat, jeragat, rabun......meh lah mula amalkan vitamin Shaklee. Sebab vitamin2 shaklee ni 100% adalah organik. Dan diiktiraf dunia. Diiktiraf juga oleh KKM dan KKLIU.

Kalau nak try, www.wasap.my/60123618431 deh.

#diariustazah
#sihatceria
#whyiloveshaklee

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...