Sunday 4 February 2018

HAPPY COACHING

Assalamualaikum....

Baru habis kelas. Legaaaa.....

Belek-belek semula mesej-mesej malam tadi dalam wasap dan buku maklum-balas ahli dan customers yang makan sendiri vitamin Shaklee.

Emm.... ada peningkatan!!

Bermula dengan hanya makan vitamin dan guna produk untuk kesihatan diri sendiri, sekarang dah ada 3 orang daripada customers tu dah pandai sharing maklumat dan kebaikan vitamin ni dengan kawan-kawan dan keluarga.

I like!!!!! 😚😚😚😚

So, malam tadi saya ajarlah cara camna nak buat sharing tentang produk ni.

Mudah je....

Mulakan sharing dengan apa yang kita makan dan pakai. Sebab? Kita je yang tahu kan apa yang tubuh kita rasa kan?

Pastu, saya ajar jugak cara-cara buat poster menarik. Alahhh...intall je daripada play store tu, berlambak aplikasi cantik2 untuk tulisan segala bagai. Hihihi....

Pastu, kitorang buat contest. Sapa yang berjaya buat sebanyak mungkin poster and sharing di FB dan IG, saya bagi hadiah. Heheheh.... rahsiaaaa.... 😋😋

Anak-anak buah seronok tu bila leader dia buat gini. Hhahaha. Sebagai leader, saya  sendiri kena timbulkan keseronokan mengamalkan vitamin dan keseronokan sebarkan kebaikan ambil suplemen ni kepada orang luar.

Sebenarnya kan, saya  sendiri pon hari-hari join coaching dengn uplines saya. Pastu, saya duplicate je apa yang saya dapat, kepada downlines dan customers.

So,

Happy coaching! 😊😊😊😊😊😊 oppss! Taklehlah screen shot sini hasil perbualan sesi malam tadi. Sebab ada  banyak R A H S I A 😎😎😎😎

#dairiustazah
#thegreatcoach

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...