Wednesday 28 February 2018

Nak cantik luar, pastikan dalaman korang juga sihat dan ceria!

Setahun yang lalu,
Produk penjagaan kulit wajah pertama yang saya betul-betul amalkan dengan konsisten ialah Nutriwhite Shaklee.

Sinonim dengan Shaklee, Nutriwhite dihasilkan daripada bahan botani iaitu daripada sumber alam semulajadi. Bahan-bahan utamanya terdiri daripada bunga-bungaan dan alga.

Disamping itu, saya juga mengamalkan vitamin-vitamin seperti Carotomax, Vitamin C, Vitamin E, Protein soya ESP, dan Lecithin untuk mendapatkan kulit yang lembap dan lembut. Sebab saya ada masalah kulit kering.

Setahun berlalu....
Nutriwhite discontinued!

Ia diganti pula dengan produk terbaru, menjalani ujikaji selama 8 tahun, daripada ratusan batch.

Y.O.U.T.H

Tapi....saya masih kekal mengamalkan vitamin-vitamin yang sama.

Kenapa?
Sebab bagi saya, dalaman saya perlu sihat dan baik agar saya dapat tampilkan imej yang ceria, cantik dan mempesonakan. Gitewwwww!!! Ahak ahak ahakk!! 😝😝😝

So, korang!
Nak cantik luar, pastikan dalaman korang juga sihat dan ceria! Beauty inside out gituuu!!! Hihihi...

Eh, YOUTH dijual esok, 1 MAC 2018 tau!!!! Promosi 1 set lengkap dengan PERCUMA Radiance C + E pulak tu!!! Wowwwww. 😱😱😱😱

Nak vitamin untuk masalah kulit kering, jeragat semua tu, www.wasap.my/60123618431 ye  😎

Oh ya, nanti ai share keadaan kulit terkini ai selepas 7 hari, 14 hari dan 30 hari penggunaan set lengkap YOUTH . Hehehehe...

#diariustazah
#YouthIsHope

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...