Saturday 4 March 2017

Welcome to MARCH 2017 😍

Please be nice to me as January and February before 😘😘😘😘

Memandangkan MAC adalah bulan istimewa aku dan cahaya hati kami, Aisyah Humairah BT Ahmad Fitri Rusman , maka aku telah reschedule agenda Dan visi yang lebih awesome !!! 😎😎😎

So, don't miss my status update 😘😘😘 sebab banyak info baharu yang akan aku persembahkan untuk memantapkan kewibawaan diri sebagai seorang yang memegang tugas hakiki tapi dalam masa yang sama sebagai seorang isteri Dan ibu yang menjalankan bisnes sampingan bagi menampung perbelanjaan keluarga pada zaman yang serba 'mewah' ini 😜😜😜😜

Hahahhahahahah....

Sebenarnya, bisnes jual vitamin bukanlah sekadar 'jual'... Tapi bagi aku, kita kena upgrade ilmu tentang pemakanan, gaya hidup Dan jenis-jenis penyakit yang boleh dikatakan sebagai 'sangat mudah menular' pada zaman kini. 😖😖😖😖

Aku ada anak-anak Dan keluarga (suami, mak Abah, mertua, adik beradik) yang aku kena jaga Dan bantu agar terhindar daripada pelbagai penyakit moden. So, bisnes vitamin adalah sesuatu yang baharu yang wajib aku ambil peduli Dan kongsikan kebaikannya kepada SEMUA orang!

Hasil daripada jualan vitamin aku ni, dapatlah aku top up mana-mana Supplement sebagai bonus atau peruntukan KHAS untuk keluarga 😘

Visi Mac 2017 : dapat kongsi berjuta-juta kebaikan VIVIX, NUTRIFERON, ESP, OMEGA GUARD, VITAMIN C (immune booster).

Korang yang ada masalah kesihatan seperti #kencingmanis #jantung #strok #buahpinggang #peparu #merokok #kehamilan #kesuburan #masalahotak #mata #kulit #penyusuan #tulang boleh terus buka Album aku dalam FB aku ni.... Dalam tu berlambak testimoni Dan info berkaitan produk.

Ataupun tak puas hati, boleh terus wasap aku
Adah 012.3618431
Fitri 017-3129349

Jom bersuplimen! Changing brand, can change your life!! 😍😘😘😘😘

#tsunamishaklee
#gt12
#diariustazah

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...