Monday 13 March 2017

INSPIRASI HATI....

Aku suka tengok berulang-kali gambar profile FB aku 😜 ahaksss!!!

Sorry, bukan nak masuk bakul pastu angkat sendiri 😝😝 tapi...Gambar tu memang berikan aku semangat lain macam je setiap Kali aku belek galeri henfon ni 😎

Berhajat nak sambung pengajian peringkat Sarjana sejak tahun ke-3 ijazah Sarjana Muda... Tapi..Abah Aku suh kawen dulu 😖😖😖😖 along mana ada calon pakwe, Bah 😓😓😓 huhuhu...

Tapi.... Jodoh tu adalah rezeki yang Allah tutup rapat tanpa sikit pun kita sangka, ia hadir sekelip Mata 😷 cewaahhh!!! Hahahhahahahah

Aku apply Master Degree pada November 2012.. masa tu baru bertukar ke sekolah dalam PPD Petaling Perdana.. sekolah besar, murid ramaaaiiiii...... Stress Dan penat!!!

So, aku nak carik #hiburan baru, aku sambung belajar 😝😝😝 adakah aku keluar dari mulut harimau, pastu masuk ke mulut buaya?

Oh tak!!

Ia sesuatu yang mengujakan!! Aku bergelar pelajar di saat aku hamil anak kedua (Ainin) sedang kan Aisyah masih perlukan perhatian lebih dari seorang ibu...

Tapi aku bersyukur Dan sangaaaaaatttt berterima kasih kepada seseorang Yang menjadi sandaran kukuh untuk aku berpaut hingga aku berjaya tamatkan pengajian Sarjana ni pada 2 November 2015 😍😍😍😍😍

Masa naik pentas konvokesyen terima skrol ijazah Sarjana, aku baru je 14 hari melahirkan anak ke-3 Kami (Faqih) 😎😎 hahahhahahahah....

Hmmm..... Seronoknya menuntut ilmu!!!! Let's start it again 😘 biarkan Allah SWT aturkannya dengan cantik mengikut kehendakNya 😋 kita jalankan tanggungjawab kita dengan sebaiknya 😘

Okey, jangan missed #brainbooster : OMEGA GUARD, LECITHIN, VIVIX 😀 banyak benda nak study nih! 😎😎 cia cia ciaaaa

#liveamazing
#inspirasihati
#diariustazah

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...