Friday 17 March 2017

GAJI KEDUA ...HEHEHEHE

Hihihi....
Gaji bile eh? 😝😝😝

Lambat lagi eh 😖

Takpe.... Baru 3 hari lepas, ai dapat rezeki terpijak 😜 sempena birthday ai lagi you!! 😘😘😘

Kebetulan, ESOK stat cuti sekolah 😍 macam -macam ai nak buat dengan jumlah RM350 tu. Nampak sikit kot bagi korang , tapi bagi aku, duit  sebanyak tu boleh belanja Dan bayar macam-macam 😎😎😎 duit gaji Yang masuk bulan-bulan tu? Hehehe Yang tu sah-sah dah ada bahagian wajib Yang menunggu untuk disuap 😁😁😁😁😁😁😁

Hmmm....Sejak 3 bulan ni, nampak graf bonus ada peningkatan 😋 so bulan-bulan berikutnya kena pastikan graf bonus tu mencanak naik, seiring dengan pertambahan ilmu kesihatan 😎😘😘 apa pulak dah kaitannya ilmu kesihatan aku dengan korang? Hahahhahahahah....

Aku Kan informer korang tentang ilmu-ilmu berkaitan penyakit-penyakit 😘😘 so, aku kena banyak carigali ilmu dan sharing supaya lebih ramai korang Yang sihat secara semulajadi 😍😍😍

Win-win situation 😇 korang invest untuk sihat, aku boost up duit pocket untuk family aku 😎 aku pon kenalah reward family aku, nak ganti semula bonding time Kami tu 😋😋😋

#diariustazah
#ustazahceria
#liveamazing

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...