Saturday 11 March 2017

BUAT PILIHAN BIJAK

Saya jual vitamin 😍 bukan #vitaminmurah tapi vitamin yang diperbuat daripada bahan semulajadi dan diperakui dengan bukti daripada #landmarkstudy dan di'publish'kan dalam Jurnal Pemakanan sedunia.

It's not about HARGA, tapi vitamin yang saya makan Dan saya jual adalah berkait-rapat dengan taraf kesihatan tubuh saya untuk jangka masa yang panjang!

Apabila perniagaan yang bermula dengan keyakinan Dan bukti, bukan sekadar iklan dan testimoni, saya yakin Dan pasti, keuntungan akan datang selepasnya 😎

Seperti kata sahabat saya, kita guna dan kita tengok kesannya. Kemudian kita kongsi kebaikannya dengan orang lain.

Begitu jugak dengan tagline Kopi Pak Belalang : Sebarkan Keenakannya 😍 memang pun, lepas ko minum kopi tu, memang sedap! Pastu ko Akan citer pulak kat orang lain Kan? Heheh

So, saya juga begitu. Saya makan vitamin, sAya alami kesannya...Dan itulah keuntungan 😋😋😋

🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

Mahu bersuplimen? Dapatkan vitamin semulajadi keluaran SHAKLEE daripada UstazahCeria 😎

Wassap je 012-3618431 atau follow IG@aminahsyuhadah 💐💐

#diariustazah
#ustazahceria
#liveamazing
#shakleeeffects

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...