Monday 17 July 2017

VITAMIN UNTUK CANTIKKAN KULIT

#SetCantik SHAKLEE

Hmm...Rasanya kesemua produk SHAKLEE adalah untuk cantik, kot 😜😜😜😜

Yelah, vitamin-vitamin tu semuanya untuk kesihatan dalaman Kan? Apabila tubuh cukup nutrisi, ia jadi sihat. Kesihatan itu diserlahkan pula melalui kecantikan paras rupa 😘😘

Tak caya???

Ce tengok gambar-gambar di bawah 😎 hehehhe...

Bagi Aku, cantik itu WAJIB sebab untuk tujuan 'menjamu' mata kekasih hati 😘 di rumah, anak-anak murid di sekolah dan pastinya untuk rasa lebih yakin apabila berhadapan dengan orang-orang di luar sana 😆😆😆

Hahahahahah..

Ada laaa beberapa vitamin yang Aku amalkan untuk maintain 'cute' dan cergas ni... Hihihihi... Antaranya :-

🌹 VIVIX ~ vitamin paaaaliiingg premium untuk beauty inside out 😘 ia dikatakan membantu pembaikan sel-sel tubuh dengan lebih mendalam (di peringkat sel).

🌹 COLLAGEN ~ orang sanggup suntik kolagen kan untuk cantik 😙 Tapi aku hanya telan serbuk kolagen Shaklee je sebelum tido... Hehehe... Kolagen juga penting untuk pembaharuan sel-sel tubuh.

🌹 VITAMIN C ~ selain kolagen, orang juga suka suntik vitamin C Kan? 😋😋 Untuk ape? Supaya kulit tegang! Haahaha ye betul! Vitamin C Bantu 'firm'kan susunan sel-sel kulit 😘

🌹 ALFALFA ~ Oleh sebab dulunya kulit Aku berminyak Dan mudah berjerawat, maka Aku detoks badan dulu, buang segala toksin supaya badan mudah serap nutrisi daripada makanan Dan vitamin. Alfalfa sangat membantu dalam proses detoks 👍.

Emmmm....

Selain makan vitamin, Aku guna jugak produk luaran seperti produk Nutriwhite (untuk jenis kulit kering macam aku ni....)

#tsunamiTurbo
#sihatceria bersama AdahFitri 012-3618431
#liveamazing
#diariustazah

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...