Wednesday 19 July 2017

BERLARI HILANGKAN TEKANAN

Berlari... Dan terus berlari...
Tinggalkan seketika keserabutan yang menyesakkan Dada dan Minda....

💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

Salah satu cara untuk kekalkan keremajaan 😜 ialah dengan menangani stress dan tekanan.

Cara Aku? Lakukan olahraga seperti berjoging, berbasikal dan beriadah khususnya bersama anak-anak Dan suami 😘

Tapi,
Adakalanya perlukan jugak 'me time' seperti pergi berkhemah dan join mana-mana 'fun run' kat Malaysia ni.

Berlari ni seronok jugak. Lari, seolah-olah Kita meninggalkan jauh di belakang apa jua yang menyakitkan! Dulu masa zaman belajar, stress ngadap buku, kecewa dengan kawan, maka berlarilah Aku entah berapa pusingan padang tu, Aku pun tak sedar 😂

Pernah jugak Aku tak sedar yang Aku berlari dah sampai ke Present 15 Putrajaya nun!!! Dari Maktab Perguruan Islam Bangi tu 😅😅😅

Tapi lepas berlari memang rasa lega 😘😘😘 Aku pun tak simpan dalam hati lah apa yang berlaku sebelumnya..Hihihihi....

By the way,
Semua ini tak melibatkan Kos yang besar pun. Hehehe... Tapi ada satu lagi kaedah Aku tangani stress dan kecewa 😙😙 iaitu MELANCONG 😜😜😜😜 hahahahahah... Ini memang kena ada target dan bajet yang dirancang dengan baik 😋

Jom jogging!!! 😎

#sihatceria
#tsunamiturbo
#liveamazing
#diariustazah

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...