Friday 21 July 2017

IBU HAMIL KEMBAR CERIA SELEPAS AMALKAN SET HAMIL

Sambil-sambil scroll up and down mesej-mesej dalam WhatsApp kawan-kawan, tetiba terasa nak share feedback sahabat Saya ni.

Selalu Saya baca testimonials orang je. Tapi Kali ini, Saya pulak dapat feed back camni ,😍 so memang bahagialah rasanya apabila kita dapat Bantu orang untuk lebih sihat... 😎😎

Sahabat Saya ni, Kali ini pregnant kembar 😘😘 berbanding 3 kehamilan sebelumnya, Kali ini beliau sangatlah concern dengan perkembangan the #twinmedina 😘😘 nervous... risau..Happy...Semua ada 😊😊😊

Sekarang kandungan dia dah 38 minggu (I guess) so memang tak sabar lah nak lahirkan babies 😋😋😋

Nak tahu sahabat Saya ni apply vitamin SHAKLEE yang mana satu?

🌹 ESP
🌹 VITALEA
🌹 SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS
🌹 B COMPLEX
🌹 OSTEMATRIX

Emmm....
Nanti Saya kongsikan feedback Seorang lagi sahabat yang juga sedang hamil anak ke-3 (24 minggu) yang amik #sethamilasas (VITALEA + VITA C + OSTEMATRIX) 😘😘

Jangan risau Mommies, Shaklee products are always work, always nature and always safe 😌😌

Jom bersuplimen! Jom #sihatceria bersama! Jom Jom Jom!!!! Hahahahahah....

#tsunamiturbo
#pengedarshakleekapar
#pengedarshakleeklang

No comments:

Post a Comment

BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL

 BUKIT GASING FAMILY HIKING TRAIL.  31 OGOS 2020, kami sekeluarga mendaki ke Hutan Pendidikan Bukit Gasing, Petaling Jaya.  Sementelah anak-...